Neskutečný souboj Tima Glocka a Garyho Paffetta o vítězství ve druhém závodu DTM na Hockenheimu ozdobil nedělní závod. Jejich souboj navíc trval celou druhou polovinu závodu (začal po povinných zastávkách v boxech).
Oba rivalové zastavili u mechaniků v podobnou chvíli - Paffett v kole 14., Glock o kolo dřív. Po povinných zastávkách v boxech vypadl z boje o vítězství Lucas Auer, který jezdil v první polovině na druhém místě. Rakušan ale ulil start, za což dostal trest 5 vteřin zastavení při zastávce v boxech. Paffett předvedl velmi rychlé zájezdové i výjezdové kolo, zastávka obou jezdců trvala podobně dlouho.
Tím pádem se po odbavení u mechaniků objevil těsně za křídlem BMW M4 DTM. V polovině závodu vedl Timo Glock o vteřinu, tento náskok však Paffett rychle zlikvidoval. Dvojice si pak osmkrát (!) vyměnila pozice v nájezdu do vlásenky, občas jejich souboj pokračoval i dalších zatáčkách (7, 8 i 9). Glock měl výhodu většího počtu DRS, protože jezdil hned od počátku na čele. Definitivní odražení Paffettových útoků nastalo, když Glock vyhrál souboj v Sachs Kurve - Britovi pak došlo DRS a musel se začít bránit útokům zezadu.
Tento tvrdý, ale fairový, souboj znamenal, že je zezadu dojel Joel Eriksson na BMW. Překvapení víkendu a bývalý jezdec European Formula 3 ale nakonec ztratil po lehkém kontaktu s Paffettem na stadionu. Díky tomu se před BMW dostal Mike Rockenfeller na Audi RS5 DTM. Bývalý šampion nejenže proklouzl na třetí místo, ale nakonec dokázal předjet i Garyho Paffetta a bral druhé místo.
Jezdec Mercedesu se ještě pokusil i bez DRS zaútočit na Rockenfellera, ale ten jeho útok odrazil. Eriksson si vyjel čtvrté místo před Loic Duvalem, který měl náročný víkend, když absolvoval závody DTM a k tomu úvodní podnik sezony WEC ve Spa. Pascal Wehrlein získal slušné šesté místo při svém návratu do DTM (v sobotu byl pátý).
Rene Rast mohl litovat vyjetí do trávy, které jej stálo několik míst - celkově byl sedmý. Zbývající bodované příčky obsadili Bruno Spengler, Paul di Resta a Augusto Farfus. Mattias Ekström ve svém posledním závodu DTM v historii dokončil na 16. příčce.
Výsledky závodu: zde
Výsledky kvalifikace: zde
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?