Organizátoři DTM oznámili, že série bude hostit během sezony 2018 první noční závod v historii.
V minulosti se v rámci DTM jela ve tmě pouze kvalifikace, to bylo na Nürburgringu v roce 2003. Teď se poprvé pojede za umělého osvětlení i závod, stane se tak v srpnu v Misanu. Oba dva víkendové závody v Itálii budou startovat ve 22 hodin místního času. Je to z části také kvůli vysokým teplotám, které zde běžně panují.
Toto rozhodnutí umožnil také již vybudovaný systém umělého osvětlení, kterým okruh disponuje. Kromě Misana budou všechny ostatní závody sezony začínat ve 13:30 CET až na finálový závod na Hockenheimringu. Tam se bude startovat až v 15:05 CET. Finálový závod sezony se tak pojede jako poslední závod víkendu tak, aby se diváci pak mohli dostat k pódiu.
Stále se ještě také řeší možnost, že by se oba dva letošní závody na německém Lausitzringu jely na delší verzi okruhu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?