Organizátoři DTM oznámili, že série bude hostit během sezony 2018 první noční závod v historii.
V minulosti se v rámci DTM jela ve tmě pouze kvalifikace, to bylo na Nürburgringu v roce 2003. Teď se poprvé pojede za umělého osvětlení i závod, stane se tak v srpnu v Misanu. Oba dva víkendové závody v Itálii budou startovat ve 22 hodin místního času. Je to z části také kvůli vysokým teplotám, které zde běžně panují.
Toto rozhodnutí umožnil také již vybudovaný systém umělého osvětlení, kterým okruh disponuje. Kromě Misana budou všechny ostatní závody sezony začínat ve 13:30 CET až na finálový závod na Hockenheimringu. Tam se bude startovat až v 15:05 CET. Finálový závod sezony se tak pojede jako poslední závod víkendu tak, aby se diváci pak mohli dostat k pódiu.
Stále se ještě také řeší možnost, že by se oba dva letošní závody na německém Lausitzringu jely na delší verzi okruhu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.