Švýcarsko-anglický tým Rebellion Racing plánoval účast na šestém podniku americké série IMSA SportsCar Championship, jenž je součástí vytrvalostního poháru. Týmový manažer Bart Hayden byl však nucen přihlášku stáhnout.
Tradiční podnik Sahlen´s Six Hours of The Glen na populárním okruhu Watkins Glen se bude muset obejít bez Rebellion Racing, který měl původně v plánu absolvovat celý vytrvalostní pohár šampionátu. Ten zahrnuje 24h v Daytoně, 12h v Sebringu, šest hodin ve Watkins Glen a v říjnu desetihodinovku Petit Le Mans na okruhu Road Atlanta.
Rebellion mezitím nasazuje dva prototypy Oreca 07 Gibson do Mistrovství světa vytrvalostních závodů a vzhledem k tomu, že již příští víkend se koná slavná 24h v Le Mans, neexistuje způsob, jak Watkins Glen stihnout.
Rebellion totiž obdržel třetí prototyp od Orecy příliš pozdě. Připravit jej pro americký šampionát a ještě zvládnout čtyřiadvacetihodinovku ve Francii je pro tým nadlidský úkon a z to důvodu musí účast ve Watkins Glen odřeknout.
V Daytoně startoval prototyp Rebellion ze třetího místa a v Sebringu dokonce z pole-position. Rychlost tomuto týmu tak nechybí, nicméně v obou závodech jej potkaly potíže a pokaždé skončil hluboko ve startovním poli. Na finále sezony Petit Le Mans by se však tým měl vrátit – a to s rychlou posádkou Neel Jani, Sebastien Buemi a Nick Heidfeld.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.