Na německém Hockenheimringu se rozjela sezona seriálu DTM. První vítězství sezony si, připsal Lucas Auer na Mercedesu.
A byl to právě Auer, kdo startoval do závodu z první pozice. Rakušan prakticky po celou dobu závodu nenechal nikoho na pochybách ohledně své rychlosti.
Ačkoliv časový rozdíl v cíli mezi ním a druhým Glockem činil pouhé dvě sekundy, německý jezdec nebyl ani v jediném okamžiku natolik blízko, aby zaútočil na rakouského soka.
Za dvojicí Auer, Glock dokončil první závod sezony Mike Rockenfeller, což tak znamenalo, že během úvodního podniku vystoupali na stupně vítězů jezdci všech tří automobilek.
Pro čtvrté místo si dojel loňský vicemistr a letošní nováček v Mercedesu Edoardo Mortara.
Top 5 pak doplnil Mattias Ekström, jenž se navíc mohl pyšnit nejrychlejším kolem závodu, které mělo hodnotu 1:33.201.
Druhý závod odstartuje zítra v 15:15 a vy jej budete moci živě sledovat na tomto odkazu.
Výsledky závodu
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?