Švýcarská stáj Vaillante Rebellion zveřejnila zbarvení svých prototypů Oreca 07 Gibson na francouzskou vytrvalost 24h Le Mans.
Zbarvení prototypů Oreca 07 je poctou francouzskému kreslíři Jeanu Gratonovi, autorovi známé závodní postavy Michela Vaillanteho, který letos slaví šedesáté výročí od svého vzniku.
Na vlastní oči bude možné vidět zbarvení Vaillante Rebellion již příští víkend v Belgii, kde se jede druhý podnik šampionátu WEC. Zatímco po okruhu budou jezdit orecy ve standardním zbarvení, v paddocku bude vystaven model Rebellion R-One LMP1 ve Vaillanteho barvách.
Se startovním číslem 13 pojedou v Le Mans Nelson Piquet Jr, Mathias Beche a David Heinemeier-Hansson. Za volantem 31 uvidíme Nicolase Prosta, Bruna Sennu a Juliena Canala.
Mimochodem 2. června vyjde další Vaillanteho komiksová kniha s názvem Rebellion.
Stáj Rebellion Racing letos sestoupila do kategorie LMP2. Po letech v třídě soukromých LMP1, bez šance na jakýkoliv úspěch mezi továrními hybridními vozy, se týmový šéf Alexandre Pesci a manažer Bart Hayden rozhodli zabojovat v silné konkurenci LMP2.
Rebellion Racing byl založen v roce 2010 a prakticky od počátku figuroval v LMP1 a střihl si několik závodů v USA, kde dvakrát vyhrál Petit Le Mans.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?