Švýcarská stáj Vaillante Rebellion zveřejnila zbarvení svých prototypů Oreca 07 Gibson na francouzskou vytrvalost 24h Le Mans.
Zbarvení prototypů Oreca 07 je poctou francouzskému kreslíři Jeanu Gratonovi, autorovi známé závodní postavy Michela Vaillanteho, který letos slaví šedesáté výročí od svého vzniku.
Na vlastní oči bude možné vidět zbarvení Vaillante Rebellion již příští víkend v Belgii, kde se jede druhý podnik šampionátu WEC. Zatímco po okruhu budou jezdit orecy ve standardním zbarvení, v paddocku bude vystaven model Rebellion R-One LMP1 ve Vaillanteho barvách.
Se startovním číslem 13 pojedou v Le Mans Nelson Piquet Jr, Mathias Beche a David Heinemeier-Hansson. Za volantem 31 uvidíme Nicolase Prosta, Bruna Sennu a Juliena Canala.
Mimochodem 2. června vyjde další Vaillanteho komiksová kniha s názvem Rebellion.
Stáj Rebellion Racing letos sestoupila do kategorie LMP2. Po letech v třídě soukromých LMP1, bez šance na jakýkoliv úspěch mezi továrními hybridními vozy, se týmový šéf Alexandre Pesci a manažer Bart Hayden rozhodli zabojovat v silné konkurenci LMP2.
Rebellion Racing byl založen v roce 2010 a prakticky od počátku figuroval v LMP1 a střihl si několik závodů v USA, kde dvakrát vyhrál Petit Le Mans.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?