Švýcarská stáj Vaillante Rebellion zveřejnila zbarvení svých prototypů Oreca 07 Gibson na francouzskou vytrvalost 24h Le Mans.
Zbarvení prototypů Oreca 07 je poctou francouzskému kreslíři Jeanu Gratonovi, autorovi známé závodní postavy Michela Vaillanteho, který letos slaví šedesáté výročí od svého vzniku.
Na vlastní oči bude možné vidět zbarvení Vaillante Rebellion již příští víkend v Belgii, kde se jede druhý podnik šampionátu WEC. Zatímco po okruhu budou jezdit orecy ve standardním zbarvení, v paddocku bude vystaven model Rebellion R-One LMP1 ve Vaillanteho barvách.
Se startovním číslem 13 pojedou v Le Mans Nelson Piquet Jr, Mathias Beche a David Heinemeier-Hansson. Za volantem 31 uvidíme Nicolase Prosta, Bruna Sennu a Juliena Canala.
Mimochodem 2. června vyjde další Vaillanteho komiksová kniha s názvem Rebellion.
Stáj Rebellion Racing letos sestoupila do kategorie LMP2. Po letech v třídě soukromých LMP1, bez šance na jakýkoliv úspěch mezi továrními hybridními vozy, se týmový šéf Alexandre Pesci a manažer Bart Hayden rozhodli zabojovat v silné konkurenci LMP2.
Rebellion Racing byl založen v roce 2010 a prakticky od počátku figuroval v LMP1 a střihl si několik závodů v USA, kde dvakrát vyhrál Petit Le Mans.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?