Ferrari si v Silverstone poměrně věřilo, o čemž svědčí druhá řada na startu v obou kategoriích GéTéček. V závodě si posádky italského týmu nevedly vůbec špatně, profesionálové druhou pozici z kvalifikace dokázali uhájit až do cíle závodu a amatérská posádka v posledním kole vybojovala zlato. Ovšem tak jednoduché to zase nebylo.
Ferrari nasadilo v obou kategoriích po dvou posádkách. Mezi profesionály zastupuje maranellskou automobilku tradičně tovární tým AF Corse a mezi amatérskými posádkami se letos celého vytrvalostního mistrovství světa účastní dva soukromé týmy: Clearwater Racing a Spirit of Race, které nasazují každý po jednom voze.
Kvalifikace amatérských posádek vyšla lépe týmu Spirit of Race (#54), který do závodu startoval ze druhého místa kategorie GTE Am, druhý vůz Ferrari F488 GTE, tentokrát v barvách týmu Clearwater Racing (#61), zajel v kvalifikaci čtvrtý čas.
Závod mezi amatéry se pro Ferrari vyvíjel velmi dobře. Obě Ferrari se držela na čele závodu a sváděla tvrdé souboje s amatérskou posádkou jedoucí ve voze Aston Martin. V poslední hodině se podařilo irskému závodníkovi Mattu Griffinovi ve voze Clearwater Racing zdolat zkušeného Portugalce Pedra Lamyho v Aston Martinu a odsunout jej na druhé místo. Bohužel však Griffin musel brzy zajet k mechanikům pro palivo a vrátil se zpátky za své dva soupeře na třetí místo.
Do posledního kola potom vjížděla zmíněná trojice v pořadí Aston Martin, Spirit of Race a Clearwater Racing. Miguel Molina se pokusil o poslední útok na Pedra Lamyho , ale došlo ke kontaktu a oba vozy se dostaly do hodin. Nastalé situace využil Matt Griffin, proklouzl se svým Ferrari do čela a v závodě zvítězil. Avšak druhé Ferrari, na rozdíl od Astonu, si v kolizi poškodilo zavěšení a Miguel Molina nepojízdný vůz opustil pár zatáček před cílem 6 hodinového závodu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?