Český tým Scuderia Praha vstoupil úspěšně do dalšího vytrvalostního víkendu 24H Series. Na Red Bull Ringu, kde proběhne dvanáctihodinový závod, vybojovala posádka Král-Malucelli-Písařík pole position.
Česko-italské trio v kvalifikaci s naprostým přehledem vypálilo rybník všem svým soupeřům a nikomu nedalo šanci. Vždyť nejbližší pronásledovatelé Engelhart s bratry Ineichenovými zaostali s Lamborghini týmu Grasser Racing za českým Ferrari téměř o půl sekundy.
Z třetí příčky odstartuje polský tým Olimp Racing, který ve druhé řadě doplní další Porsche 991 GT3R, a to německé skvadry Herberth Motorsport.
Za nimi se pak seřadí hned tři vozy s trojcípou hvězdou ve znaku. Jmenovitě týmů HTP Motorsport, IDEC Sport Racing a SPS Automotive Performance.
Svou kvalifikaci mají za sebou i další čeští zástupci.
Sergej Pavlovec vyjel pro tým RTR Projects druhé místo s KTM X-BOW GT4 ve třídě SP3-GT4. Ve stejné třídě se pak postaví na čtvrtém místě na start tým Besaplast Racing s Tomášem Pekařem.
Výsledky kvalifikace č. 1 (GT3, atd...)Výsledky kvalifiakce č. 2 (GT4, atd...)
První část závodu startuje ve 14:15 a můžete jej sledovat živě na tomto odkazu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?