Synovce čtyřnásobného šampiona WTCC Yvana Mullera letos čeká premiérová sezona v mistrovství světa. Yann Ehrlacher pojede s bývalou tovární Ladou.
Zatímco Yvan Muller ukončil kariéru a pro letošní rok zaujal post poradce a vývojového jezdce týmu Volvo, jeho synovec Yann Ehrlacher se dohodl s francouzským týmem RC Motorsport, který bude nasazovat vozy Lada Vesta.
Stáj RC Motorsport již lady testovala na okruhu Magny-Cours, kde se rovněž nachází týmová základna. „Je to pro mě obrovská příležitost a stále tomu nemohu uvěřit,“ prohlásil Ehrlacher, jehož matkou je Mullerova sestra Cathy Muller – bývalá závodnice a účastnice 24h v Le Mans s ryze ženskou posádkou Desire Wilson – Lyn St. James – Cathy Muller.
„Jsme rádi, že se našlo řešení pro vítězné Lady Vesta, které tak zůstanou v šampionátu WTCC. Rádi rovněž vítáme talentovaného nováčka Yanna Ehrlachera, kterého trénoval Yvan Muller a v testování prokázal svou rychlost,“ řekl promotér WTCC François Ribeiro.
„Společně s Aurélienem Panisem uvítá WTCC dva mladé závodníky s velkým potenciálem a bude zajímavé sledovat jejich výkonnostní posun. Jsem si jistý, že oba se v šampionátu prosadí,“ dodal Ribeiro.
Druhého jezdce tým RC Motorsport zatím neoznámil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?