Synovce čtyřnásobného šampiona WTCC Yvana Mullera letos čeká premiérová sezona v mistrovství světa. Yann Ehrlacher pojede s bývalou tovární Ladou.
Zatímco Yvan Muller ukončil kariéru a pro letošní rok zaujal post poradce a vývojového jezdce týmu Volvo, jeho synovec Yann Ehrlacher se dohodl s francouzským týmem RC Motorsport, který bude nasazovat vozy Lada Vesta.
Stáj RC Motorsport již lady testovala na okruhu Magny-Cours, kde se rovněž nachází týmová základna. „Je to pro mě obrovská příležitost a stále tomu nemohu uvěřit,“ prohlásil Ehrlacher, jehož matkou je Mullerova sestra Cathy Muller – bývalá závodnice a účastnice 24h v Le Mans s ryze ženskou posádkou Desire Wilson – Lyn St. James – Cathy Muller.
„Jsme rádi, že se našlo řešení pro vítězné Lady Vesta, které tak zůstanou v šampionátu WTCC. Rádi rovněž vítáme talentovaného nováčka Yanna Ehrlachera, kterého trénoval Yvan Muller a v testování prokázal svou rychlost,“ řekl promotér WTCC François Ribeiro.
„Společně s Aurélienem Panisem uvítá WTCC dva mladé závodníky s velkým potenciálem a bude zajímavé sledovat jejich výkonnostní posun. Jsem si jistý, že oba se v šampionátu prosadí,“ dodal Ribeiro.
Druhého jezdce tým RC Motorsport zatím neoznámil.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?