Začněme podle věku, tím nejuctivějším. Ve výborné formě se do současné doby dožil francouzský vůz Talbot-Lago T150C-SS Teardrop Coupe. Jde o jeden z jedenácti kousků s touto karoserií, čtyřlitrový motor dával na tehdejší dobu slušný výkon 140 koní, což spolu s aerodynamickým tvarováním dělalo velmi rychlý vůz. A především ten vzhled... Kupující za něj zaplatil 77 milionů korun.
Sportovní Ferrari 500 Testa Rossa Type-C, je unikátní nejen svým počtem, ale také tím, že se v roce 1957 stal jedním z posledních Ferrari se čtyřválcem pod kapotou. Není to ale žádný slaboch, tento motor byl původně určen pro Formuli 1. Vyrobilo se jich jen 19, což z fascinujícího vozu dělá mnohem vzácnější vůz, než i tak ceněné modelu 250 Testa Rossa. Kupec musel složit 69 milionů korun.
Pouze pět bylo vyrobeno Fordů GT Roadster z roku 1965. Vůz byl odvozen ze slavného modelu GT40, ovšem vyrobeno bylo jen pět prototypů. Tento byl objeven v roce 2006, poté byl zrestaurován a nyní i vydražen za 52 milionů korun.
K prodeji bylo také mnoho futuristických konceptů. Stojí za to, zastavit se například u Bertoneho výtvorů, například Lamborghini Marzal. Vůz oceněný na 37 milionů má pozoruhodně prosklené dveře. Novější koncept od Lamba, Athlon, vynikne supermoderními tvary. A Lambo do třetice, tentokrát Bravo z toku 1974, které bylo vydraženo za 15 milionů korun.
K prodeji bylo také jedno Bertoneho nezapomenutelné dílo. Kupec mohl získat prototyp Lancia Stratos HF Zero, který předcházel superslavnému sériovému sportovnímu modelu od Lancie. Stál 19 milionů.
Nejde o jediné speciály, které se na věhlasné přehlídce prodaly. Kompletní soupis aukcí i s bohatou fotogalerií je možné vidět na tomto odkazu, který směřuje přímo do aukční síně.