Tři vozy v první čtyřce v cíli, mezi nimiž tentorkát nechyběl Bryan Herta. To je bilance týmu Andretti Green Racing.
Bryan Herta prokázal svoji rychlost již při kavlifikaci, kde zajel Pole position. Do samého závěru se jel v Michiganu poklidný závod. Samozřejmě, nechybělo několik málo incidentů a technických potíží, které postihly třeba Meiru, Riceho, Carpentera, Castronevese či Danicu Patrick, ale jinak se dlouho jelo dokonce bez žluté fáze.
V závěru závodu se dostal do kolize dosud dobře jedoucí náhradník za Tomáše Engeho, kterým tentokrát byl Townsend Bell. Na trati vypadal, jakoby s vozem jezdil už od začátku sezony. Stále se držel v přední skupině. Až v závěru se dostal do již zmíněné kolize a bylo konec jeho snům o dobrém výsledku. Dobře jej však zastoupil Tomas Scheckter, jenž skončil třetí a Buddy Lazier s umístěním na šesté pozici.
Zaslouženě tentokrát vyhrál Bryan Herta na druhé pozici pak Dan Wheldon. Hornish jr. se opet dostal do první pětky, když dojel pátý. Příští závod se pojede za 14 dní v Kentucky a jen doufejme, že se zde již objeví Tomáš Enge.
Foto: Ron McQueeney
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.