Tři vozy v první čtyřce v cíli, mezi nimiž tentorkát nechyběl Bryan Herta. To je bilance týmu Andretti Green Racing.
Bryan Herta prokázal svoji rychlost již při kavlifikaci, kde zajel Pole position. Do samého závěru se jel v Michiganu poklidný závod. Samozřejmě, nechybělo několik málo incidentů a technických potíží, které postihly třeba Meiru, Riceho, Carpentera, Castronevese či Danicu Patrick, ale jinak se dlouho jelo dokonce bez žluté fáze.
V závěru závodu se dostal do kolize dosud dobře jedoucí náhradník za Tomáše Engeho, kterým tentokrát byl Townsend Bell. Na trati vypadal, jakoby s vozem jezdil už od začátku sezony. Stále se držel v přední skupině. Až v závěru se dostal do již zmíněné kolize a bylo konec jeho snům o dobrém výsledku. Dobře jej však zastoupil Tomas Scheckter, jenž skončil třetí a Buddy Lazier s umístěním na šesté pozici.
Zaslouženě tentokrát vyhrál Bryan Herta na druhé pozici pak Dan Wheldon. Hornish jr. se opet dostal do první pětky, když dojel pátý. Příští závod se pojede za 14 dní v Kentucky a jen doufejme, že se zde již objeví Tomáš Enge.
Foto: Ron McQueeney
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?