Suzuka: Janiš těsně za body

Janiš, Jaroslav
Janiš, Jaroslav, foto: BPA sport marketing
ar1 18. dubna 2005 09:11
Sdílej:

Jarek Janiš dokázal ve druhém závodu formule Nippon dojet i přes start z konce startovního pole na sedmém místě a jen o jednu příčku mu unikly body.

Suzuka viděla triumf domácích jezdců, kteří obsadili první čtyři místa, z evropských jezdců byl na tom nejlépe pátý Richard Lyons. Janiš podle očekávání jel obtížný závod, ve kterém nechyběly souboje s ostatními jezdci. Se strategií jediné zastávky, která ve startovním poli se dokázal posouvat vpřed, v cíli skončil sedmý. Japonský šampionát však pro bodování používá starý systém F1, kde boduje pouze šest prvních jezdců, český jezdec Jarek Janiš: „Výsledek vypadá lépe, než by odpovídalo realitě. Musíme vylepšit nastavení vozu, což platí hlavně pro kvalifikaci, protože v závodu na tom nejsme až tak špatně. V úvodu závodu jsem jel za jedním ze soupeřů, jehož vůz ztrácel olej, který se chytl na pneumatiky a vůz dost klouzal. Nakonec se mi ho podařilo předjet a mohl jsem jet svým tempem, časy na kolo byly v té době konkurenceschopné. Bohužel brzo po první zastávce došlo k problému s věncem volantu, což mě zbrzdilo a také zapříčilo namožení ruky.“ 1 YUJI IDE mobilecast IMPUL 51 kol =1:35'15.713 2 TSUGIO MATSUDA 5ZIGEN 1:35'30.306 3 TAKASHI KOGURE PIAA NAKAJIMA 1:35'35.883 4 SATOSHI MOTOYAMA Arting IMPUL 1:35'50.551 5 RICHARD LYONS DoCoMo DANDELION 1:35'50.698 6 NAOKI HATTORI DoCoMo DANDELION 1:36'13.214 7 JAREK JANIS KONDO 1:36'31.356 8 TATSUYA KATAOKA Forum Engineering LeMans 1:35'25.173 9 BENOIT TRELUYER mobilecast IMPUL 1:26'33.986 Neklasifikování - ANDRE LOTTERER PIAA NAKAJIMA 1:05'47.542 - SAKON YAMAMOTO KONDO 1:02'47.243 - TAKESHI TSUCHIYA Forum Engineering LeMans 1:00'37.454 - KATSUYUKI HIRANAKA CERUMO 59'08.610 - HIDEKI NODA CARROZZERIA MOHN 31'52.791 - TORANOSUKE TAKAGI TAKAGI CERUMO 13'18.165 Foto a text: BPA psort marketing, a.s.
Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.