V argentinském Buenos Aires pokračoval třetím podnikem seriál Formula E. A stejně jako v předchozích dvou závodech v Hong Kongu a Marakeši vystoupal na nejvyšší stupeň Sébastien Buemi. Stal se tak prvním jezdcem v historii šampionátu, který si připsal vítězný hattrick.
V úvodu závodu, vypsaného na 37 okruhů, sice vedl poleman di Grassi, ale dlouho mu to nevydrželo. Ve třetím kolem se během tří zatáček propadl na třetí místo za Jeana-Erica Vergne a Sébastiena Buemiho.
Ani souboj dvou bývalých jezdců týmu Scuderia Toro Rosso netrval příliš dlouho a po několika chvilkách se Buemi bezpečně usadil na čele závodu.
Švýcar si své vedení udržel i po pit stopech, avšak svému pronásledovateli Vergnemu se příliš nevzdálil. Buemi proťal cílovou fotobuňku necelé tři sekundy před jezdcem týmu Techeetech.
Třetí místo nakonec vybojoval di Grassi, který se však o něj ještě musel poprat s Nicolasem Prostem. Nad di Grassiho třetím místem nicméně ještě visí otazník. Jeho nebezpečné vypuštění do boxové uličky, kde téměř kolidoval s Piquetem, je totiž vyšetřováno komisaři.
Právě Piquet pak uzavřel TOP5. Kompletní výsledky naleznete na tomto odkazu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?