V argentinském Buenos Aires pokračoval třetím podnikem seriál Formula E. A stejně jako v předchozích dvou závodech v Hong Kongu a Marakeši vystoupal na nejvyšší stupeň Sébastien Buemi. Stal se tak prvním jezdcem v historii šampionátu, který si připsal vítězný hattrick.
V úvodu závodu, vypsaného na 37 okruhů, sice vedl poleman di Grassi, ale dlouho mu to nevydrželo. Ve třetím kolem se během tří zatáček propadl na třetí místo za Jeana-Erica Vergne a Sébastiena Buemiho.
Ani souboj dvou bývalých jezdců týmu Scuderia Toro Rosso netrval příliš dlouho a po několika chvilkách se Buemi bezpečně usadil na čele závodu.
Švýcar si své vedení udržel i po pit stopech, avšak svému pronásledovateli Vergnemu se příliš nevzdálil. Buemi proťal cílovou fotobuňku necelé tři sekundy před jezdcem týmu Techeetech.
Třetí místo nakonec vybojoval di Grassi, který se však o něj ještě musel poprat s Nicolasem Prostem. Nad di Grassiho třetím místem nicméně ještě visí otazník. Jeho nebezpečné vypuštění do boxové uličky, kde téměř kolidoval s Piquetem, je totiž vyšetřováno komisaři.
Právě Piquet pak uzavřel TOP5. Kompletní výsledky naleznete na tomto odkazu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?