Sam Hornish jr. s vozem týmu Marlboro Team Penske podruhé zvítězil na oválu ve Phoenix International Raceway.
Jeho týmový kolega Helio Castroneves dorazil do cile na druhé pozici, čímž týmu získali první double letošní sezony.
Na třetí pozici skončil Tony Kanaan (Adnretti Green Racing), který musel startovat z poslední pozice, kterou si zajistil výmenou motoru před kvalifikací. Jeho stíhací jízda od prvních metrů závodu byla však tak famózní, že jeho třetí pozice se bezesporu vyrovná vítězství. Taktovouto jízdu v jeho podání jsme mohli sledovat v jednom případě i loni, kdy také musel před závodem vyměnit motor.
Dario Franchitti, s dalším vozem týmu Adnretti Green Racing, jenž v předposledním kole ještě bojoval o vítězství, se musel spokojit se 4. pozici, když při stíhací jízdě dostal mimo ideální stopu a otřel se o betonovou zeď.
Na 5. pozici dojel do cíle Scott Sharp (Delphi Fernadnez Racing), který zde slavil jubilejní 100. start v seriálu IndyCar Series. Bryan Herta, jenž startoval poprvé z Pole position v seriálu IndyCar Series, skončil po dobrém výkonu na 7. pozici.
Dan Wheldon, vítěz úvodního závodu v Homested-Miami, po dlouhé jízdě na první pozici musel toto místo přenechat jiným a spokojit se "jen" se 6. pozicí. Tomáš Enge měl v závodě technické potíže s výkonem vozu. Navíc v 74. kole, když jej předjížděl Franchitti o celé kolo a přitom zajížděl do boxů, Enge jej pustil a doplatil na to tím, že vyjel z ideální stopy a otřel se o zeď. Tím poškodil svůj vůz a i druhý podnik pro něj skončil nezdarem. Jinak je Tomášův výkon, který předváděl po celý závodní víkend potřeba vyzdvihnout, protože zde působil velmi jistým dojmem a z nováčku je již po druhém závodě jasně nejlepší.
Věřme, že v přístích závodech dostane body také za umístění díky vlastnímu dojetí do cíle. Přístí závod se pojede za 14. dní a smíšeném okruhu z části ve městě a na starém letišni v St. Petersburgu. Bude to premiérový závod seriálu na takovéto trati, takže neznámá bude pro všechny týmy.
Foto: IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.