KONDO Racing - představení

Kondo, Masahika
Kondo, Masahika, foto: www.auto-news.cz
ar1 23. února 2005 04:43
Sdílej:

Pojďme si předtsavit tým, kterého barvy bude hájit český jezdec Jarek Janiš po tři japonské roky...

2000 Založení týmu Kondo Racing Vstup do Japonského šampionátu Formule Nippon 2001 Japonský šampionát Formule Nippon - pohár konstruktérů: 5 místo - pořadí jezdců: 3. místo 11. místo 2002 Japonský šampionát Formule Nippon - pohár konstruktérů: 7 místo Absolvování závodu 24 hodin Le Mans 2003 Japonský šampionát Formule Nippon Šampionát Toyota Netz Cup VITZ KANTO Závod 24 hodin Le Mans – 13. místo 2004 Japonský šampionát Formule Nippon Super TAIKYU Serie - pohár konstruktérů: 3. místo 24 hodin Le Mans Formule TOYOTA Serie - pohár konstruktérů: 4. místo Masahiko Kondo (Majitel a ředitel týmu KONDO RACING) Datum narození: 19. července 1964 Věk: 40 Výška: 173 cm Váha: 58 kg Koníčky: Golf, Rybolov ZPĚVÁK, HEREC, ZÁVODNÍ JEZDEC, ŘEDITEL TEAMU Masahiko Kondo zahájil svojí hereckou kariéru ve svých 15 letech. Hned jeho první filmová role se stala velkým hitem. O rok později se se svojí první skladbou „Sneakers blues“ stal idolem mladé generace. Hlavní současné aktivity: Televizní drama „San-nen B-gumi, Kinpachi-sensei“ Hudební CD: Single CD (1980 – 2002) Album (1981 – 1997) Hudební ocenění: 1985 Držitel hlavní hudební ceny v Japonsku 1987 Držitel hlavní hudební ceny v Japonsku Závodní kariéra: 1984 závody Fuji Freshman 1988 – 1993 Japonský šampionát Formule 3 1994 závod 24 hodin Le Mans Japonský šampionát GT - vítěz 3. závodu 1995 Japonský šampionát F3000 Japonský šampionát GT - vítěz 5. závodu Závod 24 hodin Le Mans (Tým Nissan) - 10. místo 1996 Japonský šampionát formule Nippon – 17. místo Závod 24 hodin Le Mans (Tým Nissan) 1997 Japonský šampionát formule Nippon Japonský šampionát GT 1998 Japonský šampionát formule Nippon Japonský šampionát GT 1999 Japonský šampionát formule Nippon Japonský šampionát GT Super Durale Serie TOKACHI – 24 hodin (vítěz) Suzuka 1000 km – 3. místo 2000 Japonský šampionát formule Nippon Japonský šampionát GT Závod 24 hodin Le Mans – 8. místo 2001 Japonský šampionát formule Nippon – 3. místo Japonský šampionát GT Závod 24 hodin Le Mans 2002 Japonský šampionát formule Nippon – 3. místo Japonský šampionát GT Závod 24 hodin Le Mans (tým KONDO racing) 2003 Japonský šampionát formule Nippon – 3. místo Japonský šampionát GT Závod 24 hodin Le Mans (tým KONDO racing) – 13. místo 2004 Japonský šampionát formule Nippon Závod 24 hodin Le Mans (tým Kondo Racing) Super Durable Serie (tým ADVAN KONDO Racing) – 3 místo Formule TOYOTA (tým KONDO Racing) – 4. místo SUZUKA 1000km – vítěz kvalifikace Text: BPA sport marketing, a.s. Foto: AUTO NEWS NETWORK
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.