Bryan Herta se netajil úmyslem nastoupit do slavné pětistovky na Indianapolis. Bývalý pilot CART a IndyCar však za volant neusedne, závodu se zúčastní jako šéf týmu Bryan Herta Autosport, za volant posadí třetího muže loňské sezony IndyLights Sebastiana Saavedru.
Bryan Herta Autosport je v IndyLights mladým týmem, debutoval teprve loni, v závěrečném závodě sezóny na Chicagolandu získal díky Danieli Herringtonovi premiérové vítězství.
V průběhu zimní přestávky tým expandoval, přestěhoval se do větší budovy a vedle další sezóny v IndyLights začal připravovat program na Indianapolis 500.
Do nadcházející sezóny nastoupí u BHA zmíněný Sebastian Saavedra a mladší bratr Justina Wilsona Stefan. „Sebastian a Stefan budou velkým přínosem a pomohou posunout tým o další stupeň výše. Vím, že na sebe budou vzájemně tlačit a motivovat se k lepším výkonům,“ řekl Bryan Herta.
Právě Saavedra dostane díky svým zkušenostem šanci startovat na Indianapolis 500. Devatenáctiletý Kolumbijec bude těžit z bohatých zkušeností Bryana Herty, jenž v CART debutoval v roce 1994. „Indy 500 je pro mě velmi důležitým podnikem,“ uvedl Saavedra. „Je mi ctí, že se stanu teprve třetím Kolumbijcem, který na Indy startoval.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.