Brazilská závodnice podepsala smlouvu s týmem Dreyer & Reinbold Racing na dva závody sezóny 2010. Beatriz se představí před domácím publikem v Sao Paulu a na závodě Indianapolis 500.
Oficiální prohlášení by tým měl vydat během následujících hodin, už nyní však prosákla informace o společné dohodě. Beatriz se v Barber Motorsports Park, kde má zítra většina startovního pole testovat, neobjeví. Měla by absolvovat soukromé testy v Sebringu a poté závod v Brazílii, který 14. března otevře novou sezónu.
Ana Beatriz má za sebou dva roky v sérii IndyLights. V roce 2008 skončila v šampionátu na třetím místě s jedním prvenstvím. Zvítězit se jí podařilo i loni, ovšem v konečném hodnocení spadla na osmou pozici.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?