Zítra čeká sérii IndyCar probuzení ze zimního spánku. Týmy sice již dávno nespí a občas absolvují krátké testy, ale od zítřka začíná oficiální dvoudenní testování na okruhu Barber Motorsports Park, kde se pojede třetí závod sezóny.
Okruh je na rychlé monoposty připraven, v délce dráhy byla nainstalována bariéra z pneumatik a oplocení. „První a nejdůležitější věcí pro pana Barbera je bezpečnost,“ uvedl výkonný ředitel okruhu Mark Whitt.
Barber Motorsports Park vlastněný Georgem Barberem Jr. není pro sérii IndyCar novinkou, monoposty zde testují již několikátým rokem. Právě loňské testování dalo impuls k zařazení do kalendáře sezóny, neboť i obyčejné testování přilákalo na okruh mnoho fanoušků. Pořadatelé teď mohou doufat, že je nepřilákala podívaná zdarma a budou ochotni si za lístky na závod zaplatit.
Jezdci vyjedou na dráhu zítra v 16:00 SEČ a skončí o půl noci. Stejný formát bude následovat i ve čtvrtek, v pátek se ke slovu dostane série IndyLights. Na testování je zatím přihlášeno 19 pilotů.
2 Raphael Matos - de Ferran Luczo Dragon Racing 3 Helio Castroneves - Team Penske 5 Takuma Sato - KV Racing Technology * 6 Ryan Briscoe - Team Penske 7 Danica Patrick - Andretti Autosport 8 E.J. Viso - KV Racing Technology 9 Scott Dixon - Target Chip Ganassi Racing 10 Dario Franchitti - Target Chip Ganassi Racing 11 Tony Kanaan - Andretti Autosport 12 Will Power - Verizon Team Penske 14 Vitor Meira - A.J. Foyt Enterprises 22 Justin Wilson - Dreyer & Reinbold Racing 24 Mike Conway - Dreyer & Reinbold Racing 26 Marco Andretti - Andretti Autosport 32 TBA - KV Racing Technology 34 TBA - Conquest Racing 37 Ryan Hunter-Reay - Andretti Autosport 67 Sarah Fisher - Sarah Fisher Racing 67 Jay Howard - Sarah Fisher Racing * 77 Alex Tagliani - FAZZT Race Team 78 TBA - HVM Racing 06 Hideki Mutoh - Newman/Haas/Lanigan Racing
* nováček
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?