Zítra čeká sérii IndyCar probuzení ze zimního spánku. Týmy sice již dávno nespí a občas absolvují krátké testy, ale od zítřka začíná oficiální dvoudenní testování na okruhu Barber Motorsports Park, kde se pojede třetí závod sezóny.
Okruh je na rychlé monoposty připraven, v délce dráhy byla nainstalována bariéra z pneumatik a oplocení. „První a nejdůležitější věcí pro pana Barbera je bezpečnost,“ uvedl výkonný ředitel okruhu Mark Whitt.
Barber Motorsports Park vlastněný Georgem Barberem Jr. není pro sérii IndyCar novinkou, monoposty zde testují již několikátým rokem. Právě loňské testování dalo impuls k zařazení do kalendáře sezóny, neboť i obyčejné testování přilákalo na okruh mnoho fanoušků. Pořadatelé teď mohou doufat, že je nepřilákala podívaná zdarma a budou ochotni si za lístky na závod zaplatit.
Jezdci vyjedou na dráhu zítra v 16:00 SEČ a skončí o půl noci. Stejný formát bude následovat i ve čtvrtek, v pátek se ke slovu dostane série IndyLights. Na testování je zatím přihlášeno 19 pilotů.
2 Raphael Matos - de Ferran Luczo Dragon Racing 3 Helio Castroneves - Team Penske 5 Takuma Sato - KV Racing Technology * 6 Ryan Briscoe - Team Penske 7 Danica Patrick - Andretti Autosport 8 E.J. Viso - KV Racing Technology 9 Scott Dixon - Target Chip Ganassi Racing 10 Dario Franchitti - Target Chip Ganassi Racing 11 Tony Kanaan - Andretti Autosport 12 Will Power - Verizon Team Penske 14 Vitor Meira - A.J. Foyt Enterprises 22 Justin Wilson - Dreyer & Reinbold Racing 24 Mike Conway - Dreyer & Reinbold Racing 26 Marco Andretti - Andretti Autosport 32 TBA - KV Racing Technology 34 TBA - Conquest Racing 37 Ryan Hunter-Reay - Andretti Autosport 67 Sarah Fisher - Sarah Fisher Racing 67 Jay Howard - Sarah Fisher Racing * 77 Alex Tagliani - FAZZT Race Team 78 TBA - HVM Racing 06 Hideki Mutoh - Newman/Haas/Lanigan Racing
* nováček
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?