Zítra čeká sérii IndyCar probuzení ze zimního spánku. Týmy sice již dávno nespí a občas absolvují krátké testy, ale od zítřka začíná oficiální dvoudenní testování na okruhu Barber Motorsports Park, kde se pojede třetí závod sezóny.
Okruh je na rychlé monoposty připraven, v délce dráhy byla nainstalována bariéra z pneumatik a oplocení. „První a nejdůležitější věcí pro pana Barbera je bezpečnost,“ uvedl výkonný ředitel okruhu Mark Whitt.
Barber Motorsports Park vlastněný Georgem Barberem Jr. není pro sérii IndyCar novinkou, monoposty zde testují již několikátým rokem. Právě loňské testování dalo impuls k zařazení do kalendáře sezóny, neboť i obyčejné testování přilákalo na okruh mnoho fanoušků. Pořadatelé teď mohou doufat, že je nepřilákala podívaná zdarma a budou ochotni si za lístky na závod zaplatit.
Jezdci vyjedou na dráhu zítra v 16:00 SEČ a skončí o půl noci. Stejný formát bude následovat i ve čtvrtek, v pátek se ke slovu dostane série IndyLights. Na testování je zatím přihlášeno 19 pilotů.
2 Raphael Matos - de Ferran Luczo Dragon Racing 3 Helio Castroneves - Team Penske 5 Takuma Sato - KV Racing Technology * 6 Ryan Briscoe - Team Penske 7 Danica Patrick - Andretti Autosport 8 E.J. Viso - KV Racing Technology 9 Scott Dixon - Target Chip Ganassi Racing 10 Dario Franchitti - Target Chip Ganassi Racing 11 Tony Kanaan - Andretti Autosport 12 Will Power - Verizon Team Penske 14 Vitor Meira - A.J. Foyt Enterprises 22 Justin Wilson - Dreyer & Reinbold Racing 24 Mike Conway - Dreyer & Reinbold Racing 26 Marco Andretti - Andretti Autosport 32 TBA - KV Racing Technology 34 TBA - Conquest Racing 37 Ryan Hunter-Reay - Andretti Autosport 67 Sarah Fisher - Sarah Fisher Racing 67 Jay Howard - Sarah Fisher Racing * 77 Alex Tagliani - FAZZT Race Team 78 TBA - HVM Racing 06 Hideki Mutoh - Newman/Haas/Lanigan Racing
* nováček
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.