Dlouho se o jejich spolupráci mluvilo, spojení Hideki Mutoh a Newman Haas Lanigan Racing byla prakticky veřejně známou věcí, pouze na oficiální potvrzení jsme si museli počkat už na závěr února.
Japonský jezdec Hideki Mutoh má za sebou dvě sezóny, obě strávil v týmu Andretti Green s podporou automobilky Honda a Panasonic. V roce 2008 dosáhl na titul nováček roku, dojel na druhém místě v Iowě a celkově skončil na desátém místě konečného pořadí. Na nováčka solidní úspěch, loni si o jedno místo pohoršil, ale v interním boji čtyřčlenného týmu příliš nezaostával.
Na konci roku 2009 ztratil místo na úkor Ryana Hunter-Reaye, za nimž stojí oficiální sponzor série IZOD. Sedmadvacetiletý Mutoh usiloval o setrvání v IndyCar, nové útočiště našel právě u stáje Newman Haas Lanigan Racing, která se nachází v kritické finanční situaci.
Kdysi úspěšný a špičkový tým ztratil důležitou podporu sponzora McDonalds. V loňském roce se z peněz amerického giganta těšil Graham Rahal, ale druhý vůz, v němž se vystřídali Doornbos, Servia a Lloyd, byl částečně dotován z peněz Carla Haase a Mika Lanigana.
Původně měli v letošním roce nastoupit v týmu Graham Rahal, Alex Lloyd a Hideki Mutoh. Nakonec to vypadá, že barvy stáje bude hájit pouze Mutoh. Rahal má potencionální sponzory až na rok 2011 a z dohody mezi Lloydovým sponzorem, energetickým nápojem HER, a NHL Racing sešlo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?