Dlouho se o jejich spolupráci mluvilo, spojení Hideki Mutoh a Newman Haas Lanigan Racing byla prakticky veřejně známou věcí, pouze na oficiální potvrzení jsme si museli počkat už na závěr února.
Japonský jezdec Hideki Mutoh má za sebou dvě sezóny, obě strávil v týmu Andretti Green s podporou automobilky Honda a Panasonic. V roce 2008 dosáhl na titul nováček roku, dojel na druhém místě v Iowě a celkově skončil na desátém místě konečného pořadí. Na nováčka solidní úspěch, loni si o jedno místo pohoršil, ale v interním boji čtyřčlenného týmu příliš nezaostával.
Na konci roku 2009 ztratil místo na úkor Ryana Hunter-Reaye, za nimž stojí oficiální sponzor série IZOD. Sedmadvacetiletý Mutoh usiloval o setrvání v IndyCar, nové útočiště našel právě u stáje Newman Haas Lanigan Racing, která se nachází v kritické finanční situaci.
Kdysi úspěšný a špičkový tým ztratil důležitou podporu sponzora McDonalds. V loňském roce se z peněz amerického giganta těšil Graham Rahal, ale druhý vůz, v němž se vystřídali Doornbos, Servia a Lloyd, byl částečně dotován z peněz Carla Haase a Mika Lanigana.
Původně měli v letošním roce nastoupit v týmu Graham Rahal, Alex Lloyd a Hideki Mutoh. Nakonec to vypadá, že barvy stáje bude hájit pouze Mutoh. Rahal má potencionální sponzory až na rok 2011 a z dohody mezi Lloydovým sponzorem, energetickým nápojem HER, a NHL Racing sešlo.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.