Dlouho se o jejich spolupráci mluvilo, spojení Hideki Mutoh a Newman Haas Lanigan Racing byla prakticky veřejně známou věcí, pouze na oficiální potvrzení jsme si museli počkat už na závěr února.
Japonský jezdec Hideki Mutoh má za sebou dvě sezóny, obě strávil v týmu Andretti Green s podporou automobilky Honda a Panasonic. V roce 2008 dosáhl na titul nováček roku, dojel na druhém místě v Iowě a celkově skončil na desátém místě konečného pořadí. Na nováčka solidní úspěch, loni si o jedno místo pohoršil, ale v interním boji čtyřčlenného týmu příliš nezaostával.
Na konci roku 2009 ztratil místo na úkor Ryana Hunter-Reaye, za nimž stojí oficiální sponzor série IZOD. Sedmadvacetiletý Mutoh usiloval o setrvání v IndyCar, nové útočiště našel právě u stáje Newman Haas Lanigan Racing, která se nachází v kritické finanční situaci.
Kdysi úspěšný a špičkový tým ztratil důležitou podporu sponzora McDonalds. V loňském roce se z peněz amerického giganta těšil Graham Rahal, ale druhý vůz, v němž se vystřídali Doornbos, Servia a Lloyd, byl částečně dotován z peněz Carla Haase a Mika Lanigana.
Původně měli v letošním roce nastoupit v týmu Graham Rahal, Alex Lloyd a Hideki Mutoh. Nakonec to vypadá, že barvy stáje bude hájit pouze Mutoh. Rahal má potencionální sponzory až na rok 2011 a z dohody mezi Lloydovým sponzorem, energetickým nápojem HER, a NHL Racing sešlo.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?