Justin Wilson opouští stáj Dale Coyne Racing a přesunuje se k Dreyer & Reinbold Racing. Týmovým kolegou mu bude Mike Conway, jenž hájil barvy DRR již v minulém roce.
Wilson odchází i přestože týmu Dale Coyne dokázal přivézt první vítězství od jeho založení v roce 1985. Pro Wilsona to bude čtvrtý tým v průběhu čtyř let. Majitelé stáje DDR Denis Reinbold a Robbie Buhl si od nové posily hodně slibují, vždyť Wilson dokázal za posledních pět let alespoň jednou zvítězit, bylo jedno v jakém voze seděl. Naopak Dreyer & Reinbold Racing nevyhrál od své premiérové sezóny 2000, kdy na oválu Walt Disney World Speedway triumfoval Robbie Buhl.
„Dohoda byla dojednána velmi rychle. Vždyť není to tak dávno, co jsme spolu začali komunikovat,“ uvedl Wilson během závodů 24 hodin v Daytoně, kde v týmu Chipa Ganassiho dojel na druhém místě.
„Vítězství jsou realistická,“ mluvil Wilson o nadcházející sezóně. „Boj o titul je nereálný, sžití s týmem zabere nějaký čas, ale první šestka v šampionátu je myslím reálným cílem.“ Wilson tím nepřímo poukázal na fakt, že se chce stát nejlepším ze zbytku světa. Špičkové týmy Penske a Ganassi totiž dohromady nasadí pět vozů. „Nevidím důvod, proč bychom je alespoň na okruzích nemohli prohnat. Podívejte se jak to minulý rok Mikovi šlo.“
Robbie Buhl je z jezdeckého dua nadšený. „Je to hodně dlouho, co jsme měli v obou vozech špičkové piloty, nemůžu být šťastnější. Jsme připraveni vyhrávat závody a cítím, že s Justinem a Mikem to dokážeme.“
S Wilsonem odchází i sponzor Z-Line Designs, jenž v minulém roce dotoval provoz vozu u Dale Coyne. „Zkoumal jsem možnosti, o nadcházející sezóně jsme se bavil s několika týmy a líbí se mi, jak jde vývoj u Dreyer & Reinbold Racing,“ uvedl výkonný ředitel společnosti Jim Sexton.
Stáj Dale Coyne tak pravděpodobně zůstane u jednoho vozu, který bude sponzorovat americká skautská organizace. Z-Line je společnost nábytkové designu a podle Sextena se tato oblast ke skautům nehodí.
Druhý monopost stáje Dreyer & Reinbold Racing budou nadále sponzorovat společnosti Dad´s Root Beer a Roll Coater. Ačkoliv Mike Conway testoval v prosinci monopost F1 BrawnGP, v IndyCar zůstává.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.