Justin Wilson opouští stáj Dale Coyne Racing a přesunuje se k Dreyer & Reinbold Racing. Týmovým kolegou mu bude Mike Conway, jenž hájil barvy DRR již v minulém roce.
Wilson odchází i přestože týmu Dale Coyne dokázal přivézt první vítězství od jeho založení v roce 1985. Pro Wilsona to bude čtvrtý tým v průběhu čtyř let. Majitelé stáje DDR Denis Reinbold a Robbie Buhl si od nové posily hodně slibují, vždyť Wilson dokázal za posledních pět let alespoň jednou zvítězit, bylo jedno v jakém voze seděl. Naopak Dreyer & Reinbold Racing nevyhrál od své premiérové sezóny 2000, kdy na oválu Walt Disney World Speedway triumfoval Robbie Buhl.
„Dohoda byla dojednána velmi rychle. Vždyť není to tak dávno, co jsme spolu začali komunikovat,“ uvedl Wilson během závodů 24 hodin v Daytoně, kde v týmu Chipa Ganassiho dojel na druhém místě.
„Vítězství jsou realistická,“ mluvil Wilson o nadcházející sezóně. „Boj o titul je nereálný, sžití s týmem zabere nějaký čas, ale první šestka v šampionátu je myslím reálným cílem.“ Wilson tím nepřímo poukázal na fakt, že se chce stát nejlepším ze zbytku světa. Špičkové týmy Penske a Ganassi totiž dohromady nasadí pět vozů. „Nevidím důvod, proč bychom je alespoň na okruzích nemohli prohnat. Podívejte se jak to minulý rok Mikovi šlo.“
Robbie Buhl je z jezdeckého dua nadšený. „Je to hodně dlouho, co jsme měli v obou vozech špičkové piloty, nemůžu být šťastnější. Jsme připraveni vyhrávat závody a cítím, že s Justinem a Mikem to dokážeme.“
S Wilsonem odchází i sponzor Z-Line Designs, jenž v minulém roce dotoval provoz vozu u Dale Coyne. „Zkoumal jsem možnosti, o nadcházející sezóně jsme se bavil s několika týmy a líbí se mi, jak jde vývoj u Dreyer & Reinbold Racing,“ uvedl výkonný ředitel společnosti Jim Sexton.
Stáj Dale Coyne tak pravděpodobně zůstane u jednoho vozu, který bude sponzorovat americká skautská organizace. Z-Line je společnost nábytkové designu a podle Sextena se tato oblast ke skautům nehodí.
Druhý monopost stáje Dreyer & Reinbold Racing budou nadále sponzorovat společnosti Dad´s Root Beer a Roll Coater. Ačkoliv Mike Conway testoval v prosinci monopost F1 BrawnGP, v IndyCar zůstává.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.