Justin Wilson opouští stáj Dale Coyne Racing a přesunuje se k Dreyer & Reinbold Racing. Týmovým kolegou mu bude Mike Conway, jenž hájil barvy DRR již v minulém roce.
Wilson odchází i přestože týmu Dale Coyne dokázal přivézt první vítězství od jeho založení v roce 1985. Pro Wilsona to bude čtvrtý tým v průběhu čtyř let. Majitelé stáje DDR Denis Reinbold a Robbie Buhl si od nové posily hodně slibují, vždyť Wilson dokázal za posledních pět let alespoň jednou zvítězit, bylo jedno v jakém voze seděl. Naopak Dreyer & Reinbold Racing nevyhrál od své premiérové sezóny 2000, kdy na oválu Walt Disney World Speedway triumfoval Robbie Buhl.
„Dohoda byla dojednána velmi rychle. Vždyť není to tak dávno, co jsme spolu začali komunikovat,“ uvedl Wilson během závodů 24 hodin v Daytoně, kde v týmu Chipa Ganassiho dojel na druhém místě.
„Vítězství jsou realistická,“ mluvil Wilson o nadcházející sezóně. „Boj o titul je nereálný, sžití s týmem zabere nějaký čas, ale první šestka v šampionátu je myslím reálným cílem.“ Wilson tím nepřímo poukázal na fakt, že se chce stát nejlepším ze zbytku světa. Špičkové týmy Penske a Ganassi totiž dohromady nasadí pět vozů. „Nevidím důvod, proč bychom je alespoň na okruzích nemohli prohnat. Podívejte se jak to minulý rok Mikovi šlo.“
Robbie Buhl je z jezdeckého dua nadšený. „Je to hodně dlouho, co jsme měli v obou vozech špičkové piloty, nemůžu být šťastnější. Jsme připraveni vyhrávat závody a cítím, že s Justinem a Mikem to dokážeme.“
S Wilsonem odchází i sponzor Z-Line Designs, jenž v minulém roce dotoval provoz vozu u Dale Coyne. „Zkoumal jsem možnosti, o nadcházející sezóně jsme se bavil s několika týmy a líbí se mi, jak jde vývoj u Dreyer & Reinbold Racing,“ uvedl výkonný ředitel společnosti Jim Sexton.
Stáj Dale Coyne tak pravděpodobně zůstane u jednoho vozu, který bude sponzorovat americká skautská organizace. Z-Line je společnost nábytkové designu a podle Sextena se tato oblast ke skautům nehodí.
Druhý monopost stáje Dreyer & Reinbold Racing budou nadále sponzorovat společnosti Dad´s Root Beer a Roll Coater. Ačkoliv Mike Conway testoval v prosinci monopost F1 BrawnGP, v IndyCar zůstává.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.