Justin Wilson opouští stáj Dale Coyne Racing a přesunuje se k Dreyer & Reinbold Racing. Týmovým kolegou mu bude Mike Conway, jenž hájil barvy DRR již v minulém roce.
Wilson odchází i přestože týmu Dale Coyne dokázal přivézt první vítězství od jeho založení v roce 1985. Pro Wilsona to bude čtvrtý tým v průběhu čtyř let. Majitelé stáje DDR Denis Reinbold a Robbie Buhl si od nové posily hodně slibují, vždyť Wilson dokázal za posledních pět let alespoň jednou zvítězit, bylo jedno v jakém voze seděl. Naopak Dreyer & Reinbold Racing nevyhrál od své premiérové sezóny 2000, kdy na oválu Walt Disney World Speedway triumfoval Robbie Buhl.
„Dohoda byla dojednána velmi rychle. Vždyť není to tak dávno, co jsme spolu začali komunikovat,“ uvedl Wilson během závodů 24 hodin v Daytoně, kde v týmu Chipa Ganassiho dojel na druhém místě.
„Vítězství jsou realistická,“ mluvil Wilson o nadcházející sezóně. „Boj o titul je nereálný, sžití s týmem zabere nějaký čas, ale první šestka v šampionátu je myslím reálným cílem.“ Wilson tím nepřímo poukázal na fakt, že se chce stát nejlepším ze zbytku světa. Špičkové týmy Penske a Ganassi totiž dohromady nasadí pět vozů. „Nevidím důvod, proč bychom je alespoň na okruzích nemohli prohnat. Podívejte se jak to minulý rok Mikovi šlo.“
Robbie Buhl je z jezdeckého dua nadšený. „Je to hodně dlouho, co jsme měli v obou vozech špičkové piloty, nemůžu být šťastnější. Jsme připraveni vyhrávat závody a cítím, že s Justinem a Mikem to dokážeme.“
S Wilsonem odchází i sponzor Z-Line Designs, jenž v minulém roce dotoval provoz vozu u Dale Coyne. „Zkoumal jsem možnosti, o nadcházející sezóně jsme se bavil s několika týmy a líbí se mi, jak jde vývoj u Dreyer & Reinbold Racing,“ uvedl výkonný ředitel společnosti Jim Sexton.
Stáj Dale Coyne tak pravděpodobně zůstane u jednoho vozu, který bude sponzorovat americká skautská organizace. Z-Line je společnost nábytkové designu a podle Sextena se tato oblast ke skautům nehodí.
Druhý monopost stáje Dreyer & Reinbold Racing budou nadále sponzorovat společnosti Dad´s Root Beer a Roll Coater. Ačkoliv Mike Conway testoval v prosinci monopost F1 BrawnGP, v IndyCar zůstává.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.