Randy Bernard se stal novým šéfem Indy Racing League. Po měsících prázdnoty, která vznikla odchodem Tonyho George, tak konečně mají série IndyCar a IndyLights člověka, který se chopí řízení a posune je o další krok dál.
Ačkoliv si na oficiální prohlášení musíme počkat do příštího týdne, podle deníku IndyStar je dohoda s Bernardem uzavřena.
Třiačtyřicetiletý Bernard z Colorada je schopným manažerem, svědčí o tom práce, kterou vykonal u organizace Professional Bull Riders, čili u rodea na býcích. Bernard stál u zrodu Bull Riders a během pár let dostal tuto zábavu do popředí.
Bernard neví o závodech prakticky nic, ale podle něj to není problém. „O rodeu jsem při jeho založení taktéž nic nevěděl,“ uvedl Bernard. „Bylo nás dvacet, s určitou vizí, měli jsme jedno rozkládací křeslo, jednoho regulérního zaměstnance. Učili jsme se od základu,“ popisoval skromné začátky Bernard.
A jak to dopadlo? Professional Bull Riders v roce 2009 rozdal mezi vítěze 9 milionů dolarů, stal se populárním sportem, jenž vysílá stanice Versus, což je vlastně první provázání se sérii IndyCar, kterou taktéž vysílá Versus. Druhé spojení je prostřednictvím Indianapolis Motor Speedway Promotions vlastněné rodinou Hulman-George. Jejich společnost Bernard využíval při propagaci PBR v televizi.
„Mezi nimi (IRL a PBR) je mnoho podobného. IRL už je v provozu. Jediné co potřebuje, je směr a nějakou vizi. "
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.