Randy Bernard se stal novým šéfem Indy Racing League. Po měsících prázdnoty, která vznikla odchodem Tonyho George, tak konečně mají série IndyCar a IndyLights člověka, který se chopí řízení a posune je o další krok dál.
Ačkoliv si na oficiální prohlášení musíme počkat do příštího týdne, podle deníku IndyStar je dohoda s Bernardem uzavřena.
Třiačtyřicetiletý Bernard z Colorada je schopným manažerem, svědčí o tom práce, kterou vykonal u organizace Professional Bull Riders, čili u rodea na býcích. Bernard stál u zrodu Bull Riders a během pár let dostal tuto zábavu do popředí.
Bernard neví o závodech prakticky nic, ale podle něj to není problém. „O rodeu jsem při jeho založení taktéž nic nevěděl,“ uvedl Bernard. „Bylo nás dvacet, s určitou vizí, měli jsme jedno rozkládací křeslo, jednoho regulérního zaměstnance. Učili jsme se od základu,“ popisoval skromné začátky Bernard.
A jak to dopadlo? Professional Bull Riders v roce 2009 rozdal mezi vítěze 9 milionů dolarů, stal se populárním sportem, jenž vysílá stanice Versus, což je vlastně první provázání se sérii IndyCar, kterou taktéž vysílá Versus. Druhé spojení je prostřednictvím Indianapolis Motor Speedway Promotions vlastněné rodinou Hulman-George. Jejich společnost Bernard využíval při propagaci PBR v televizi.
„Mezi nimi (IRL a PBR) je mnoho podobného. IRL už je v provozu. Jediné co potřebuje, je směr a nějakou vizi. "
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.