Stáj FAZZT Race Team absolvovala první ostré testy s monopostem Dallara. Alex Tagliani, jenž bude hájit barvy nového týmu po celou sezónu, neskrýval nadšení z úžasné práce svých mechaniků.
FAZZT Race Team odkoupit veškerý materiál včetně vozů od zaniklé stáje Roth Racing. Po nedávném zkušebním testu v Homestead-Miami odjel tým na dva dny do Kalifornie, kde absolvoval regulérní testovací jízdy.
„Náš tým odvedl během testů perfektní práci, najezdili jsme 241 mil,“ uvedl Tagliani. „Neměli jsme žádné problémy a neudělali jsme žádné chyby, což je naprosto úžasné vzhledem k tomu, že jsme s vozem vyjeli na okruh prakticky poprvé,“ shrnul Tagliani, který v Sebringu testoval společně s Willem Powerem.
Další testy, tentokrát již oficiální, čekají na FAZZT Race Team 24. – 25. února na okruhu Barber Motorsports Park. Tam by se měla představit většina týmu IndyCar. „Všichni se soustředí na práci, chceme být v Brazílii konkurenceschopní,“ řekl generální manažer týmu Rob Edwards.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?