Stáj FAZZT Race Team absolvovala první ostré testy s monopostem Dallara. Alex Tagliani, jenž bude hájit barvy nového týmu po celou sezónu, neskrýval nadšení z úžasné práce svých mechaniků.
FAZZT Race Team odkoupit veškerý materiál včetně vozů od zaniklé stáje Roth Racing. Po nedávném zkušebním testu v Homestead-Miami odjel tým na dva dny do Kalifornie, kde absolvoval regulérní testovací jízdy.
„Náš tým odvedl během testů perfektní práci, najezdili jsme 241 mil,“ uvedl Tagliani. „Neměli jsme žádné problémy a neudělali jsme žádné chyby, což je naprosto úžasné vzhledem k tomu, že jsme s vozem vyjeli na okruh prakticky poprvé,“ shrnul Tagliani, který v Sebringu testoval společně s Willem Powerem.
Další testy, tentokrát již oficiální, čekají na FAZZT Race Team 24. – 25. února na okruhu Barber Motorsports Park. Tam by se měla představit většina týmu IndyCar. „Všichni se soustředí na práci, chceme být v Brazílii konkurenceschopní,“ řekl generální manažer týmu Rob Edwards.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?