 
            Dario Franchitti obdržel za své výkony v sezóně 2009 prestižní cenu Jerryho Tituse. Každoročně je udělována nejlepšímu jezdci v americkém týmu amerických závodních sérií na základě hlasování odborných novinářů.
Pro Franchittiho má cena nesporný význam, nejenže se neztratil v konkurenci závodníků NASCAR, Grand-AM, NHRA (závody dragsterů), World of Outlaws (závody na prašných oválech), ale především porazil vesměs domácí jezdce.
„Je to pro mě prestižní ocenění,“ uvedl dvojnásobný šampión IndyCar. „Takovou cenu musíte sdílet s celým týmem. Vždyť právě za usilovnou prací mechaniků stojí naše vítězství,“ radoval se Franchitti.
Dario Franchitti ve finále porazil následující jezdce: J. R. Hildebranda (IndyLights), Marka Martina (NASCAR Sprint Cup), Rona Hornadaye (NASCAR Craftsman Truck), Jona Fogartyho a Alexe Gurneye (Grand-Am), Donnyho Schatze (World of Outlaws), Tonyho Schumachera (NHRA).
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?