Dale Coyne, majitel stejnojmenné stáje v sérii IndyCar uzavřel lukrativní partnerství s americkou skautskou organizací. Mecenáš zaplatí celoroční provoz monopostu #19, druhý monopost se startovním číslem 18 ponese loga sponzora Z-line.
Pro Dale Coyna je to obrovský úlovek, může totiž znovu nasadit dva monoposty. V loňském roce hájil barvy sponzora Z-Line Justin Wilson, jenž po dlouhých 25 letech přivezl týmu premiérové vítězství.
Ačkoliv nebyl jezdecké duo představeno, počítá se s Justinem Wilson. Pro laickou i odbornou veřejnost by bylo zklamáním, kdyby Wilson nezískal sedačku. Navíc je jediným pilotem, který od roku 2008 dokázal porazit červenou barikádu týmu Penske a Ganassi.
Monopost bude oslavovat stoleté výročí americké skautské organizace, největší mladistvé organizace v USA. Plánem spolupráce je podpora vědy, technologie a matematiky v řadách mladé generace. Díky tomu se mladí skauti dostanou i na závody IndyCar.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?