Stalo se zvykem, že oficiální předsezónní testy hostí přírodní okruh a ovál. Ani letos nedojde ke změně, ačkoliv testy na oválu byly přesunuty na měsíc květen, to už bude sezóna v plném proudu.
První oficiální test 24. – 26. února bude hostit přírodní okruhu Barber Motorsport Park. Představí se na něm monoposty série IndyCar i Indy Lights. Důvodem posunutí testů na oválu je skladba kalendáře sezóny.
„Kalendář na rok 2010 umožnil týmům soustředit se na přírodní i městské okruhy, které ovládnou první čtvrtinu sezóny,“ uvedl sportovní ředitel IRL Brian Barnhart. „Díky přesunutí testů na oválech mají týmy šanci soustředit se na okruhy a manipulovat pouze s vozy okruhové specifikace. K testům na ovále dojde v průběhu série oválových závodů započítávající i podnik Indianapolis 500.“
Série IndyCar přijede na okruh Barber Motorsport Park potřetí. Na základě velkého zájmu ze strany fanoušků se vedení série i okruhu dohodlo na pořádání regulérního podniku , jenž je naplánován na duben.
Druhé oficiální testy proběhnou na ovále Kentucky Speedway 4. května. Den předtím se na dráze představí série Indy Lights.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?