Stalo se zvykem, že oficiální předsezónní testy hostí přírodní okruh a ovál. Ani letos nedojde ke změně, ačkoliv testy na oválu byly přesunuty na měsíc květen, to už bude sezóna v plném proudu.
První oficiální test 24. – 26. února bude hostit přírodní okruhu Barber Motorsport Park. Představí se na něm monoposty série IndyCar i Indy Lights. Důvodem posunutí testů na oválu je skladba kalendáře sezóny.
„Kalendář na rok 2010 umožnil týmům soustředit se na přírodní i městské okruhy, které ovládnou první čtvrtinu sezóny,“ uvedl sportovní ředitel IRL Brian Barnhart. „Díky přesunutí testů na oválech mají týmy šanci soustředit se na okruhy a manipulovat pouze s vozy okruhové specifikace. K testům na ovále dojde v průběhu série oválových závodů započítávající i podnik Indianapolis 500.“
Série IndyCar přijede na okruh Barber Motorsport Park potřetí. Na základě velkého zájmu ze strany fanoušků se vedení série i okruhu dohodlo na pořádání regulérního podniku , jenž je naplánován na duben.
Druhé oficiální testy proběhnou na ovále Kentucky Speedway 4. května. Den předtím se na dráze představí série Indy Lights.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?