Stalo se zvykem, že oficiální předsezónní testy hostí přírodní okruh a ovál. Ani letos nedojde ke změně, ačkoliv testy na oválu byly přesunuty na měsíc květen, to už bude sezóna v plném proudu.
První oficiální test 24. – 26. února bude hostit přírodní okruhu Barber Motorsport Park. Představí se na něm monoposty série IndyCar i Indy Lights. Důvodem posunutí testů na oválu je skladba kalendáře sezóny.
„Kalendář na rok 2010 umožnil týmům soustředit se na přírodní i městské okruhy, které ovládnou první čtvrtinu sezóny,“ uvedl sportovní ředitel IRL Brian Barnhart. „Díky přesunutí testů na oválech mají týmy šanci soustředit se na okruhy a manipulovat pouze s vozy okruhové specifikace. K testům na ovále dojde v průběhu série oválových závodů započítávající i podnik Indianapolis 500.“
Série IndyCar přijede na okruh Barber Motorsport Park potřetí. Na základě velkého zájmu ze strany fanoušků se vedení série i okruhu dohodlo na pořádání regulérního podniku , jenž je naplánován na duben.
Druhé oficiální testy proběhnou na ovále Kentucky Speedway 4. května. Den předtím se na dráze představí série Indy Lights.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.