Dlouho očekávané se stalo skutečností, Ryan Hunter-Reaye podepsal za podpory osobního sponzora IZOD smlouvu s týmem Andretti Autosport. Má to však jeden háček, neví se, kolik pojede závodů.
Doposud nebyla ujednána dohoda o kompletní sezóně, detaily nebyly uveřejněny, nikdo neví, do kolika závodů Hunter-Reay nastoupí. Potvrzen je akorát podnik Indianapolis 500, dále by mělo jít o několik lukrativních závodů před i po Indy 500 (rozuměj závody vysílané na ABC).
„Mým cílem je nastoupit do všech závodů sezóny a upevnit partnerství mezi IZOD,“ uvedl Hunter-Reay. Právě díky podpoře IZOD, jež sponzoruje sérii IndyCar, získal sedačku u Andretti Autosport. „Je to pro mne životní příležitost, budu pracovat na 120 %.“
Barvy stáje AA budou v letošní sezóně hájit Marco Andretti, Tony Kanaan a Danica Patrick. Ačkoliv odchod doposud čtvrtého jezdce Hideki Mutoha nebyl potvrzen, Japonec už podle všeho v týmu nezůstane.
Ryan Hunter-Reay nastoupí s monopostem se startovním číslem 37. „Pracujeme na tom, aby v roce 2010 odjel co nejvíce závodů,“ uvedl šéf stáje Michael Andretti. „Cítím velký potenciál v tom, že Ryan nastoupí do všech závodů.“
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.