Tomas Scheckter jako obvykle nejrychlejší

Scheckter, Tomas
Scheckter, Tomas, foto: IndyCar Media
iM3 12. října 2009 17:41
Sdílej:

DREYER & REINBOLD RACING – REVIEW; Hlavním tahounem týmu je bezpochyby Tomas Scheckter, který nastoupil v několika vybraných závodech sezóny. Podniku v Homestead se zúčastnil také a jako obvykle, deklasoval týmové kolegy.

Tomas Scheckter, 9. Na fyzičku to byl hodně náročný závod, navíc bylo extrémní horko. Monopost byl docela dobrý, po celý závod jsem neměl problémy s řízení. Doufám, že deváté místo je dobrým odrazovým můstkem do příští sezóny. O sezóně: Musím poděkovat svému týmu, který po celý rok odváděl neuvěřitelně skvělou práci. Také nesmím zapomenout na Dennise a Robbieho (majitelé týmu) a sponzory. V týmu panovala výborná atmosféra. Milka Duno, 17. Byl to celkem obtížný závod. Bohužel jsem se dostala do kontaktu s týmovým kolegou na pitlane. Výsledkem toho byly dvě kola ztráty, z čehož jsem zklamaná. Monopost byl dobře připravený a tým skvěle pracoval. Musím jim za dobře nastavený vůz poděkovat. Mike Conway, 15. Na začátku závodu jsme neměli rychlost a já nebyl schopen držet krok s ostatními. Navíc jsem se trápil s nedotáčivostí. Pomalu, ale jistě, se monopost zlepšoval. Na konci už se dal solidně řídit. O sezóně: Musím poděkovat každému členu týmu, po celou dlouhou sezónu odváděli perfektní výkon. Dík patří i celému týmu a doufám, že příští rok budeme zpátky. Při posledním závodě sezóny jsem chtěl zajet co nejlepší výsledek, což se nepovedlo, ale přinejmenším jsme dovezli vůz do cíle.
Témata:
DRR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?