Rahal si cenní Servii a shazuje Doornbose

Servia, Oriol
Servia, Oriol, foto: IndyCar Media
iM3 30. září 2009 17:49
Sdílej:

Příchod Oriola Servii do stáje Newman / Haas / Lanigan Racing by se podle Grahama Rahala dal přirovnat k živé vodě, která omyla každého člena týmu. Rahal byl s novým týmovým kolegou spokojen a spolupracovalo se mu mnohem snáz než s Robertem Doornbosem.

Příchod Oriola Servii do stáje Newman / Haas / Lanigan Racing by se podle Grahama Rahala dal přirovnat k živé vodě, která omyla každého člena týmu. Rahal byl s novým týmovým kolegou spokojen a spolupracovalo se mu mnohem snáz než s Robertem Doornbosem. Oriol Servia už nenastoupí za NHLR v letošním roce, závěrečného podniku sezóny se zúčastní Alex Lloyd. I přesto dokázal Servia vzbudit dojem, ze čtyř závodů se mu vyvedl ten poslední – v Motegi, kdy dojel na čtvrtém místě za týmovým kolegou. NHLR se v závěrečné fázi sezóny hodně zlepšil, Rahal za to vděčí právě španělskému kolegovi. „Na výsledcích můžete vidět, jak nám Oriol Servia pomohl zdokonalit výsledky v závodech,“ pěl na něj chválu Rahal. „Převážně jsme byli týmem s jedním vozem,“ narážel Rahal na bývalého kolegy Roberta Doornbose. „Vůz se startovním číslem 06 zajel nejlepší výsledek v posledních čtyřech závodních víkendech, a to díky Serviovi, jehož zkušenosti jsou k nezaplacení.“ Stáj NHLR není pro Serviu žádnou novinku, již v roce 2005 u nich zastoupil zraněného Bruna Junqueiru a v jedenácti závodech sezóny sbíral svá nejlepší umístění v kariéře. Počínaje rokem 2009 nesehnal sedačku, ale po ne zcela ideálním rozchodu NHLR a Roberta Doornbose skočil do kolotoče IndyCar rovnýma nohama a zatěžkávající zkoušku zvládl na výbornou. „Je škoda, že nemůže najít stálou sedačku. Do týmu toho opravdu hodně přinesl, jeho know-how a technické znalosti nám hodně pomohly. Byla s ním zábava, v týmu se najednou objevilo mnoho usmívajících tváří.“
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.