Rahal si cenní Servii a shazuje Doornbose

Servia, Oriol
Servia, Oriol, foto: IndyCar Media
iM3 30. září 2009 17:49
Sdílej:

Příchod Oriola Servii do stáje Newman / Haas / Lanigan Racing by se podle Grahama Rahala dal přirovnat k živé vodě, která omyla každého člena týmu. Rahal byl s novým týmovým kolegou spokojen a spolupracovalo se mu mnohem snáz než s Robertem Doornbosem.

Příchod Oriola Servii do stáje Newman / Haas / Lanigan Racing by se podle Grahama Rahala dal přirovnat k živé vodě, která omyla každého člena týmu. Rahal byl s novým týmovým kolegou spokojen a spolupracovalo se mu mnohem snáz než s Robertem Doornbosem. Oriol Servia už nenastoupí za NHLR v letošním roce, závěrečného podniku sezóny se zúčastní Alex Lloyd. I přesto dokázal Servia vzbudit dojem, ze čtyř závodů se mu vyvedl ten poslední – v Motegi, kdy dojel na čtvrtém místě za týmovým kolegou.
NHLR se v závěrečné fázi sezóny hodně zlepšil, Rahal za to vděčí právě španělskému kolegovi. „Na výsledcích můžete vidět, jak nám Oriol Servia pomohl zdokonalit výsledky v závodech,“ pěl na něj chválu Rahal. „Převážně jsme byli týmem s jedním vozem,“ narážel Rahal na bývalého kolegy Roberta Doornbose. „Vůz se startovním číslem 06 zajel nejlepší výsledek v posledních čtyřech závodních víkendech, a to díky Serviovi, jehož zkušenosti jsou k nezaplacení.“
Stáj NHLR není pro Serviu žádnou novinku, již v roce 2005 u nich zastoupil zraněného Bruna Junqueiru a v jedenácti závodech sezóny sbíral svá nejlepší umístění v kariéře. Počínaje rokem 2009 nesehnal sedačku, ale po ne zcela ideálním rozchodu NHLR a Roberta Doornbose skočil do kolotoče IndyCar rovnýma nohama a zatěžkávající zkoušku zvládl na výbornou. „Je škoda, že nemůže najít stálou sedačku. Do týmu toho opravdu hodně přinesl, jeho know-how a technické znalosti nám hodně pomohly. Byla s ním zábava, v týmu se najednou objevilo mnoho usmívajících tváří.“
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.