Rahal si cenní Servii a shazuje Doornbose

Servia, Oriol
Servia, Oriol, foto: IndyCar Media
iM3 30. září 2009 17:49
Sdílej:

Příchod Oriola Servii do stáje Newman / Haas / Lanigan Racing by se podle Grahama Rahala dal přirovnat k živé vodě, která omyla každého člena týmu. Rahal byl s novým týmovým kolegou spokojen a spolupracovalo se mu mnohem snáz než s Robertem Doornbosem.

Příchod Oriola Servii do stáje Newman / Haas / Lanigan Racing by se podle Grahama Rahala dal přirovnat k živé vodě, která omyla každého člena týmu. Rahal byl s novým týmovým kolegou spokojen a spolupracovalo se mu mnohem snáz než s Robertem Doornbosem. Oriol Servia už nenastoupí za NHLR v letošním roce, závěrečného podniku sezóny se zúčastní Alex Lloyd. I přesto dokázal Servia vzbudit dojem, ze čtyř závodů se mu vyvedl ten poslední – v Motegi, kdy dojel na čtvrtém místě za týmovým kolegou. NHLR se v závěrečné fázi sezóny hodně zlepšil, Rahal za to vděčí právě španělskému kolegovi. „Na výsledcích můžete vidět, jak nám Oriol Servia pomohl zdokonalit výsledky v závodech,“ pěl na něj chválu Rahal. „Převážně jsme byli týmem s jedním vozem,“ narážel Rahal na bývalého kolegy Roberta Doornbose. „Vůz se startovním číslem 06 zajel nejlepší výsledek v posledních čtyřech závodních víkendech, a to díky Serviovi, jehož zkušenosti jsou k nezaplacení.“ Stáj NHLR není pro Serviu žádnou novinku, již v roce 2005 u nich zastoupil zraněného Bruna Junqueiru a v jedenácti závodech sezóny sbíral svá nejlepší umístění v kariéře. Počínaje rokem 2009 nesehnal sedačku, ale po ne zcela ideálním rozchodu NHLR a Roberta Doornbose skočil do kolotoče IndyCar rovnýma nohama a zatěžkávající zkoušku zvládl na výbornou. „Je škoda, že nemůže najít stálou sedačku. Do týmu toho opravdu hodně přinesl, jeho know-how a technické znalosti nám hodně pomohly. Byla s ním zábava, v týmu se najednou objevilo mnoho usmívajících tváří.“
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?