Scheckter nezvládl držet krok

Scheckter, Tomas
Scheckter, Tomas, foto: IndyCar Media
iM3 31. srpna 2009 17:34
Sdílej:

DREYER & REINBOLD RACING – REVIEW; Tříčlenná stáj měla eso v rukávě v podobě Tomase Schecktera. Jihoafričan se držel v první pětce, ale závěr mu nevyšel a propadl se na osmé místo. Conway ztratil kontakt se špičkou hned v úvodu a Duno odstoupila kvůli technickým problémům.

Tomas Scheckter, 8. Byl to pro nás dobrý závod, tým odvedl perfektní práci a zastávky v boxech byly neuvěřitelné, dokonce jsme zajeli nejrychlejší kolo závodu. Dva závody jsem nestartoval, hodně mi to chybělo, takže jsem rád, že se mi povedl návrat opravdu dobrým výkonem. Po jízdě v TOP5 jsem mysleli, že vystoupáme ještě trochu výš, ale zasekl jsem se v provozu a zastávky v boxech proběhly trochu později, takže už jsem nebyl schopen dohnat špičku. Avšak celkově jsem spokojený. Mike Conway, 16. Na začátku jsme ztratili kontakt s vedoucí skupinkou, bojoval jsem vzadu pouze s Visem, Hunter-Reayem a Fisher. Čelo závodu nás bylo schopno dohnat a předjet o kolo ještě před prvními zastávkami. Jsem zklamaný, že jsme ztratili kolo tak brzy, protože pak byly vyvěšeny žluté vlajky. Celkově vzato jsem se ponaučil, zjistil jak závodit ve skupině jezdců. Škoda jen, že jsme nedojeli na lepší pozici. Milka Duno, 21. - nedojela Měli jsme velmi dobrý vůz, bohužel se v průběhu závodu přehříval a ztrácel výkon. Když jsem přijela k mechanikům, motor ztratil veškerý výkon a bylo po závodě.
Témata:
DRR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?