Paul Tracy: Milka Duno se akorát ztrapňuje

Duno, Milka
Duno, Milka, foto: IndyCar Media
iM3 11. srpna 2009 17:50
Sdílej:

Milka Duno má za sebou silného sponzora, který jí koupil sedačku ve stáji Dreyer & Reinbold Racing. Jenže ani dostatek peněz nepomůže k zvýšení konkurenceschopnosti venezuelské závodnice.

V Mid-Ohiu byl její výkon opravdu žalostný, v kvalifikaci byla jen o tři desetiny vteřiny rychlejší než vítěz kvalifikace juniorské série Indy Lights Sebastian Saavedra. „Neodpustím si okomentovat její výkon,“ uvedl po závodě sedmý Paul Tracy. „Je pohromou, už to není vtipné. Jak to, že jí dali licenci? Byla pomalejší o sedm vteřin něž já, o devět vteřin než Briscoe. To znamená, že Briscoe by ji v případě dlouhého stintu dojel po devíti až deseti kolech,“ nešetřil Tracy kritikou. „Proč jí vůbec nechávají závodit? Proč se chce takto ztrapňovat?“ Na její obranu je nutné uvést, že se po celý víkend trápila s řízením vozu. Duno si stěžovala na špatnou ovladatelnost od pátku až do neděle a kvůli tomu také předčasně odstoupila ze závodu. Ovšem každý kvalitní jezdec by si měl poradit i s nastavením vozu, což Duno na klasických okruzích nezvládá. Ovály jsou co se týče nastavení jednoduché, naopak klasické okruhy mají široké spektrum možností a vyladit monopost není triviální záležitostí. Pro ostatní jezdce je Milka Duno potenciální hrozbou. Setkání vozů s výrazně rozdílnými rychlostmi může skončit nešťastně. Zasáhne série IndyCar? Promyslí si Brian Barnhardt účast druhé ženy ve startovním poli? Učiní podobné opatření jako u Marty Rotha, kterému kvůli nedostačující rychlosti (ačkoliv byla vyšší něž u Milky) neudělil povolení ke startu v letošní sezóně? Pro srovnání. Milka Duno zajela kvalifikaci průměrnou rychlostí 109.057 mph. Sebastian Saavedra získal pole-position průměrnou rychlostí 108.576
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?