Hideki Mutoh letos poprvé na bedně

Mutoh, Hideki
Mutoh, Hideki, foto: IndyCar Media
iM3 22. června 2009 20:26
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING - REVIEW; Celkově není výsledek v Iowě nijak oslnivý, Andretti se trápil s nastavením monopostu, Patrik neměla rychlost a Kanaan ani na třetí pokus podnik ve státě kukuřice nedokončil. Pouze Mutoh má důvod k úsměvu, letos poprvé vystoupal až na třetí místo.

Hideki Mutoh, 3. Pro náš tým je to perfektní výsledek. Opět jsme předvedli vynikající výkon a dostali se poprvé v sezóně na stupně vítězů. Jsem rád, že se mi podařilo zůstat na špici po celý závod. Teď se těším do Richmondu. Danica Patrick, 9. Začali jsme s dobrým autem, ale závod prostě nevyšel. V úvodu jsem měla defekt pneumatiky a museli jsme změnit strategii. Ta mě na nějaký čas dostala do vedení, ale s žlutou fází jsme se ocitli v nesprávnou chvíli na nesprávném místě. Alespoň jsme dojeli v první desítce, v letošní sezóně už máme horší výsledek, takže si nemohu stěžovat. Marco Andretti, 12. Po sobotní havárii v tréninku mi chlapci přestavěli vůz, za což jim děkuji, ale neměl jsem dostatek času, abych se s ním sžil. Nastavení vozu s minimem informací bylo obtížné. Udělali jsme co jsme mohli, zejména v závodě jsme vůz neustále měnili. Tony Kanaan, 14. nedojel Za poslední tři roky mě vždy nachytala třetí zatáčka. Myslím, že za to mohla kombinace studených pneumatik a jízdy na hranici. Monopost byl dobrý a chlapci pracovali na maximum, jenže jsme měli smůlu. Musíme zvednout hlavy a připravit se na Richmond.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?