Čtveřice neúspěšných jezdců

Duno, Milka
Duno, Milka, foto: IndyCar Media
iM3 25. května 2009 20:06
Sdílej:

DREYER & REINBOLD RACING - REVIEW; Ačkoliv stáj nasadila do závodu čtyři piloty, výsledek není nijak oslnivý. Jediná Milka Duno je s dvacátým místem spokojená.

Mike Conway, 18. Konec závodu je trochu frustrující. Jel jsem na desátém místě a myslel jsem si, že ho udržím. Ale musel jsem zajet do boxů pro pneumatiky a palivo. To není v závěru závodu příliš dobré rozhodnutí. Měl jsem skvělou šanci stát se nejlepším nováčkem. John Andretti, 19. Byl to dlouhý měsíc. Naším cílem byla první desítka, v závěru jsem se vytáhli až na 12. místo, ale při restartu jsem lehce škrtl o zeď a nabral nečistoty. Než se pneumatiky očistily, ztratil jsem několik pozici. Při dalším restartu se mi podařilo posunout z 22. místa na šestnácté. Jeli jsme rozdílnou strategii než špička, na poslední sprint jsem měl nové pneumatiky, ale dráha byla velmi kluzká a nedalo se příliš předjíždět. Milka Duno, 20. Absolvovali jsme dobrý závod. Jen jsme ztratili kolo na vedoucího jezdce a nedokázali ho získat zpět. Tým byl v při zastávkách v boxech perfektní. Vždy je skvělé startovat na Indianapolis 500, je to tak vzrušující. Těším se na příští rok. Davey Hamilton, 29. - nedojel Ve třetí zatáčce jsem najel na nečistoty, snažil jsem se zpomalit vůz a dostat ho pod kontrolu, ale nedalo se nic dělat. Dnes se hodně těžce předjíždělo. Když jste zvolili vnější stopu, dostaly vás nečistoty. Nebyl to zrovna povedený den.
Témata:
DRR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?