Andretti Green vytěžil pouze páté místo

Mutoh, Hideki
Mutoh, Hideki, foto: IndyCar Media
iM3 6. dubna 2009 22:12
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING - Čtyřčlenný tým držel nad vodou pouze Tony Kanaan. Marco Andretti, Hideki Mutoh a Danica Patrick čelili problémům na dráze, ze kterých pak nedokázali vytěžit solidní výsledek.

Tony Kanaan, 5. Byl to náročný závod, jel jsem na maximum až do posledního kola. Je mi líto Grahama, ale zablokoval mi cestu. Zastavil uprostřed zatáčky a já to nečekal. Stálo nás to pár pozic. Skvělé je, že šampionát je velmi vyrovnaný, takže si závody užívám. Teď jsem k smrti unavený. V rukách mám křeč, protože jsem jel naplno celý závod.Je škoda, že na startu se Dario snažil každého předjet a Grahamovi, ve snaze se mu vyhnout, zablokoval cestu. Nedalo se nic děla. Marco Andretti, 13. nedojel Obával jsem se nečistot na dráze, které mne dostaly do problémů. Chyboval jsem v poslední zatáčce a naděje na restart pohasnuly. V závodě mne předjel Tony a já ho chtěl následovat, ale ztrácel jsem na něj. Hideki Mutoh, 15. nedojel Bohužel jsem absolvoval několik kontaktů s jezdci, vůz byl naštěstí i tak ovladatelný. Myslím, že pokud bych byl schopen dokončit závod, mohl jsem získat dobré umístění. Wheldonovi jsme se nemohl vyhnout, bylo obtížně jezdit na červených pneumatikách. Snad do Long Beach přijedeme s dobrou strategií. Danica Patrick, 19. nedojela Měli jsme dobrý den, škoda že jsme nedojeli do cíle. Začali jsme na červených pneumatikách, vůz potřeboval maximální opatrnost. Je smůla, že nám závod nevyšel, jak bychom si představovali. Vůz má v sobě potenciál. Je čas hodit závod za hlavu a soustředit se na další.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?