Ještě více Danici Patrick

Patrick, Danica
Patrick, Danica, foto: IndyCar Media
iM3 19. března 2009 22:38
Sdílej:

Danice Patrick končí v letošním roce smlouva, mediálně nejsledovanější jezdec série se tak dostane ještě pod větší drobnohled. Ale šéf stáje Andretti Green Racing Michael Andretti obavy nemá, podle něj rozruch kolem Patrick a jeho týmu nebude ničím neobvyklým.

Patrick je často spojovaná s novým týmem USF1, který má vkročit do seriálu Formule 1 v roce 2010. Jisté zmínky padají i k sérii NASCAR. Jaká na vítězku v Motegi čeká budoucnost je obtížně říci, ale rozruch kolem její osoby bude značný. S tím Andretti počítá. „Na takové věci jsme zvyklí. Vlastně to vypadá, že každý rok něco podobného zažijeme, takže problém s tím mít nebudeme,“ uvedl Andretti. „Všichni víme, co je potřeba s Danicou udělat, ona to ví, doufáme, že tu bude ještě hodně dlouhou. Ještě v sobě skrývá potenciál,“ pokračoval mistr světa z roku 1991. „Jde o období, kdy si média najdou člověka, kterému končí kontrakt a začnou kolem něj vytvářet různé možnosti.“ Michael Andretti se z pozice majitele týmu přesunul i do role stratéga. Od letošního roku bude pro Patrick vymýšlet strategii. K americké závodnici se ještě přidal bývalý inženýr Marca Andrettiho Eddie Jones. „Potřeboval jsem nějakou pořádnou práci a těším se na tu výzvu. Celý tým cítil, že jsme schopen Danice pomoci.“ Marco Andretti bude mít k dispozici inženýra Petera Gibbonsona, jenž spolupracoval s Michaelem v dobách CART. Tony Kanaanovi byl přidělen Allen McDonald, jenž se v roce 2007 staral o vůz Daria Franchittiho. Původní inženýr Eric Cowdin odešel po třináctileté spolupráci s Kanaanem k týmu Penske.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?