Co mají společného Schumacher a Castroneves?

Castroneves, Helio
Castroneves, Helio, foto: IndyCar Media
iM3 8. července 2008 13:27
Sdílej:

Michael Schumacher odešel v roce 1995 od stáje Benetton k Ferrari, kde zůstal až do konce své kariéry, u Italů tak strávil jedenáct let. Helio Castroneves nastoupil u týmu Penske v roce 2000 a dnes je jasné, že kontrakt bude pokračovat ještě hodně dlouho.

Helio Castroneves je po boku Danici Patrick největší osobností série IndyCar. Přestože brazilský veterán není atraktivní ženou s pěknou tváří a dlouhými vlasy, jeho vždy usměvavý přístup k novináři a širokému okolí si získal přízeň mnoha miliónů lidí. Nebo copak už někdo z vás viděl mračícího se a nadávajícího Castronevese? Castronevesovi končí na konci sezóny smlouva s legendární stájí Penske, nicméně už rodinný vztah k celému týmu, kvalitní výsledky a zmiňovaný přístup k okolí je prakticky jasným důkazem, že smlouva bude pokračovat i nadále. Roger Penske a Helio Castroneves se k podpisu smlouvy ještě nedostali, jenže není kam spěchat. Obě strany ví, že k sobě patří a na úřední záležitosti je čas. „Nic jsme ještě nepodepsali, ale na všem jsme se dohodli. To je dobré,“ řekl Castroneves. Sympatický Brazilec vyhrál v červenobílém monopostu devatenáct závodů. Doma má i dvě nejcennější trofeje z Indianapolis, kde triumfoval v letech 2001 a 2002. Dan Wheldon, Tony Kanaan a Marco Andretti jsou dalšími piloty, kterým letos končí smlouva. Wheldon s Chipem Ganassim řeší pouze detaily kontraktu, Marcu Andrettimu je nejlépe u svého otce, takže zůstane i on. Pouze Kanaan ještě nezačal vyjednávat, ovšem je pravděpodobné, že u Andretti Green zůstane taktéž.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.