Nový monopost Ferrari pro sezónu 2008/09 šampionátu A1 Grand Prix pokračoval v intenzívních testech, jenž tento týden proběhly při dvoudenní zastávce na okruhu Autodromo Enzo e Dino Ferrari.
Po prvním testu ve Fioranu, což byl vlastně shakedown vozu Ferrari A1GP na domácí trati, usedl Andrea Bertolini tento týden opět do nového závodního kokpitu, aby pokračoval v intenzivních testech jako přípravě na novou sezonu. Testy se odehrály v úterý a středu.
Další testy se budou konat hned příští týden, kdy se na novém španělském okruhu Guadix Circuit odehrají pětidenní testy. Nový okruh se rozprostírá nedaleko Granady, disponuje mixem rychlých a pomalých zatáček, táhlé zatáčky a 750 metrů dlouhou rovinkou. Vše poblíž úpatí Sierra Nevada mountains.
Oficiální testy za účasti všech týmů se budou konat 18. - 20. srpna v Silverstone a poté 17. - 18. září 2008 v Mugellu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.