John Andretti zůstane do konce roku

Andretti, John
Andretti, John, foto: IndyCar Media
iM3 13. června 2008 10:24
Sdílej:

Začalo to závodem Indianapolis 500. Nezkušený a pomalý Jay Howard byl vystřídán zkušeným Johnem Andrettim. Američan poté startoval v následujících dvou závodech a nyní dostal možnost zůstat v Roth Racing po zbytek roku. Nabídku s radostí přijal.

Andetti startoval v Indianapolis 500 už loni, avšak předtím se naposledy posadil do monopostu v roce 1994. Letos v Indy 500 dojel šestnáctý, v Milwakuee devatenáctý a v Texasu byl opět šestnáctý. Ovšem v kvalifikaci naprosto exceluje, například v Texasu startoval z výborného sedmého místa. Rozhodnutí setrvat v Roth Racing nepadlo pouze na základě faktu, že v sérii NASCAR nenašel stálé uplatnění, přestože svou roli to sehrálo. Rodina Andretti je v americké formulové sérii hluboko zakořeněná a po unifikaci je úroveň závodů ještě vyšší. „Podívejte se do garáží, podívejte se jak jsou plné,“ reagoval Andretti na ohromnou aktivitu kolem osmadvaceti vozů před startem na oválu v Texasu. „Bylo by lepší, kdybych se tu pohyboval už před pěti lety, ale přišel jsem, až když se naskytla příležitost, před pěti lety jsem fungoval někde jinde. Samozřejmě návrat jsem si nijak neplánoval.“
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.