Marco Andretti se omlouvat nebude

Kanaan - Mutoh
Kanaan - Mutoh, foto: IndyCar Media
iM3 8. června 2008 17:18
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING - REVIEW; Dobře rozjetý závod nakonec skončil pro celý tým pohromou. Andretti havaroval z druhé pozice, Patrick se v závěru nedokázala prosadit, Kanaan měl problémy s vozem a Mutohovu cestu za lepším výsledkem zastavila žlutá fáze.

Tony Kanaan, 5. Vůz byl slušný, ale v jedné chvíli se něco zlomilo. Od té chvíle se auto těžko ovládalo. Dělal jsem co jsem mohl, abych zůstal mimo problémy. Vůz jsem neměl pod kontrolou. Byl to pravděpodobně nejhorší závod sezóny, přesto jsme dojeli v první pětce. Hideki Mutoh, 6. Bylo by skvělé, kdybychom dojeli v první pětce. Nebýt poslední žluté, mohli jsme skončit v první trojce. Snažil jsem se šetřit palivo, abych nemusel znovu do boxů. Trochu mě to mrzí, ale to jsou závody. Naučil jsem se toho opravdu hodně, teď jsem v provozu více jistější. Danica Patrick, 10. Mrzí mě, že jsme nezůstali na špičce až do závěru. Vůz byl skoro po celý závod nedotáčivý, to mi stěžovalo situaci v provozu. Můj tým pracuje velmi tvrdě, cením si jeho přístupu. Marco Andretti, 19. / nedojel Je mi líto celého týmu. Opravdu se nám dařilo, podobně jako Ryanovi. Je to špatné pro nás oba, ale na druhé straně, jsou jezdci, se kterými můžete soupeři kolo na kolo a s jinými zase ne. Vjel na bílou čáru a pak už to bylo jasné. Byli jsme dobří, ale to nic neznamená. Musíme mít výsledky.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?