Andretti předvedl stupidní manévr

Andretti, Marco
Andretti, Marco, foto: IndyCar Media
iM3 26. května 2008 16:00
Sdílej:

ANDRETTI GREEN RACING - REVIEW; Tony Kanaan doplatil na nepromyšlený manévr Marca Andrettiho. Podobně na tom byla i Danica Patrick, kterou pro změnu vyřadil Ryan Briscoe. Do cíle se nakonec dostali pouze Andretti s Mutohem, oba v první desítce.

Marco Andretti, 3. Tým odváděl po celý měsíc skvělou práci. Vůz byl neustále jedním z nejrychlejších. Rozhodli jsme použít stejné nastavení jako v posledních stintech. Kéž by byl dobrý podobně jako když jsme byli první. Bohužel nám to nevyšlo. Nakonec jsme skončili třetí a získali důležité body. Naším cílem je vyhrát šampionát. Hideki Mutoh, 7. Tým skvěle pracoval, chci se mu omluvit za chybu při prvním pitstopu. Po něm jsem se koncentroval na získávání pozic a jsem rád, že jsem to dotáhl až na páté místo. Škoda, že se nám ho nepodařilo udržet až do cíle, ale byl to skvělý a dlouhý závod. Získal jsem mnoho zkušeností. Danica Patrick, nedokončila / 22. Rozhodně jsem neměla vůz, který by měl na vítězství. Ale s rychlostí jsem stačila na první pětku. Tým po celý víkend skvěle pracoval a poskytl mi vůz, jenž byl schopný soupeřit se špičkou. Bohužel měsíc prací skončil incidentem na pitlane, což rozhodně moje chyba nebyla. Tony Kanaan, nedokončil / 29. Byl to stupidní manévr. Myslím, že týmoví kolegové by si tohle dělat neměnili. Polovinu závodu jedeme v provozu, proč se na mě tak nečekaně natlačil? Jsem hodně zklamán, neměl jsem na výběr. Buď bych najel do Marca a mohl vyřadit nás oba, nebo přepustit pozici a být dobrým týmovým kolegou. Jako vždy, vše se pokazilo, když jsme vedli. Je mi líto týmu.
Témata:
AGR
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?