AJ Foyt IV se setkal s ohněm i v závodě

Foyt IV, A.J.
Foyt IV, A.J., foto: IndyCar Media
iM3 26. května 2008 13:35
Sdílej:

VISION RACING - REVIEW; Jediný jezdec z týmu Vision Racing, který se v cíli radoval z výsledku byl pátý Ed Carpenter. AJ Foyt IV měl problémy na pitlane, což zásadně ovlivnilo zbytek jeho závodu. Třetí muž týmu, Davey Hamilton, se po celých dvě stě kol potýkal s nedotáčivostí.

Ed Carpenter, 5. Můj vůz byl mnohem lepší v závěru než na počátku závodu. Byli jsme podobně rychlí jako po celý měsíc - těsně za špičkou. Během pitstopu nešel zařadit neutrál, začlenili jsme se až na konec pole. Naštěstí byly vyvěšeny žluté vlajky a já dostihl špičku. Na konci jsem pravděpodobně mohl předjet i Castronevese, ale i s pátým místem jsem spokojen. Davey Hamilton, 14. Jsem docela zklamán. Vnější stopa byla strašně špinavá, snažil jsem se nastavením upravit nedotáčivost, ale seřizovač v kokpitu se jednoduše porouchal. To nás hodně poškodilo, protože po celý den jsem se s nedotáčivostí dost trápil. AJ Foyt IV, 21. Jsem opravdu zklamán. Probojovával jsem se dopředu a všechno šlo až do pitstopu velmi dobře. Dostal jsem povel vyjet, ale hádám, že hadice byla stále v uzávěru nádrže. Následně se poškodila, palivo vyteklo všude kolem a začalo hořet. Vyskočil jsem z vozu a hasiči uhasili oheň. Mechanici všechno vyčistili a jakmile jsem si vzal novou helmu, byl jsem zpátky. Byla to pro mne skličující jízda, pouze jsem kroužil dokola a všem uhýbal.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?