"Bolo to tesné," vravel Kanaan

Kanaan, Tony
Kanaan, Tony, foto: IndyCar Media
Matej Krajčovič 5. dubna 2008 20:15
Sdílej:

Hlasy Tonyho Kanaana, Willa Powera a Helia Castronevesa po kvalifikácii.

"Myslím že v IndyCar Series je teraz  veľká  konkurencia, takže do toho musíte dať všetko. Keď som dokončil kvalifikačné kolo, bol som vyčerpaný. S viac dobrými pilotmi sa to stáva oveľa ťažšíe, to ma robí hrdým. Keď sa pozriete na moju kombinézu, som celý mokrý. Veľmi som sa spotil, aby som to dokázal," vravel víťaz novej kvalifikácie na Honda Grand Prix of St. Petersburg Tony Kanaan. Vedľa neho sa do prvej rady kvalifikoval muž z bývalej CCWS Will Power. Ak zoberieme do úvahy, koľko času mal jeho tím na prípravu a to, že táto kvalifikácia bola jeho prvá na klasickej trati v IndyCar, mal by byť s druhým miestom viac než spokojný. Zdá sa však, že sa mu jeho výsledok máli: "Bol som trochu sklamaný, že po tom všetkom nemáme pole. ak viem aké miesto sme mali. Ale sme celkom šťastní. Je dobré štartovať vpredu." Helio Castroneves taktiež, rovnako ako Kanaan, upozornil na veľkú konkurencie schopnosť všetkých zúčastnených: "Samozrejme som išiel tak tvrdo ako každý. Bolo to veľmi konkurenčné. Boli sme schopný byť v top 6 (Helio postúpil do poslednej časti kvalifikácie), čo je dobré. Bolo to rýchle a náročné. Určite zaujímavá kvalifikácia pre fanúšikov a každého." Zdá sa teda, že pre preteky v St. Petersburg bude scenár odlišný ako pred týždňom. Na klasickej trati sa darí "novým" tímom lepšie ako na ováloch, ktoré sú náročnejšie na nastavenie monopostu a každá zmena sa citeľne prejaví. Zlepšenie výkonov sa očakávalo, konkurencieschopnosť tímov z CCWS je však na St. Pete nečakane vysoká. Budú môcť zajtra bojovať aj o najvyššiu priečku?
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?