Will Power je překvapivě rychlý + FOTOGALERIE

Power, Will
Power, Will, foto: IndyCar Media
iM3 20. března 2008 10:00
Sdílej:

U stáje KV Racing Technology napracovalo 30 zaměstnanců 5 460 hodin. Od chvíle, kdy obdrželi podvozky Dallara a další nezbytné komponenty, se život v továrně nezastavil. Pak se monoposty naložily a odjelo se na Sebring. Tvrdá práce se vyplatila.

Oriol Servia a Will Power absolvovali nejvíce kol ze všech jezdců. Power byl ze všech nejrychlejší, časem 52.9685 se na celý den usadil na čele. Jen pro srovnání, první den nedávných testů stájí IndyCar vyhrál Tony Kanaan časem 53.5174. Čtvrtý a zároveň poslední den vyhrál Ryan Briscoe -  52.430. Je tedy patrné, že KV Racing udělalo ohromný kus práce a dokázalo by konkurovat minimálně středu závodního pole IndyCar. Do Sebringu přijely také Dale Coyne Racing a Conquest Racing. Druhý jmenovaný tým s výjezdem dlouho otálel. Vozy ještě nebyly připraveny, Franck Perera a Enrique Bernoldi odkroužili dohromady 27 kol. „Bylo skvělé vrátit se dnes do formy, nezávodil jsem pět nebo šest měsíců - od Mexica City,“ řekl Power. „Fyzičce to pomůže. Je opravdu dobré si nejprve zajezdit zde. Na oválech jsem ještě nikdy nebyl. Vůz je docela podobný Champ Car. Závodí se na stejných pneumatikách, s podobnou váhou, s menším výkonem a přilnavostí.“ Testy v Sebringu pokračují i dnes. 1 Will Power 52.9685 2 Bruno Junqueira 53.2339 3 Franck Perera 53.4917 4 Oriol Servia 53.5855 5 Mario Moraes 54.6123 6 Enrique Bernoldi 58.7377
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.