AUSTRÁLIE; Oba jezdci českého týmu, Jarek Janiš a Tomáš Enge, zasáhli do dění na trati Eastern Creek nedaleko australského Sydney. Enge zajel v odpoledním volném tréninku 15. čas.
Jarek Janiš měl stejný úkol jako v Taupu, v prvním nováčkovském tréninku na populární dráze provedl pouze funkční test vozu a do druhého nenastoupil. Enge do Austrálie letěl rovnou z Floridy, kde závodil ve slavné daytonské čtyřiadvacetihodinovce.
Volný trénink už podle plánu patřil jemu. Zkušený Čech byl jedním z nejpilnějších jezdců, odjel 28 kol. Nejlepší čas 1:20,621 zařadil český tým na 15. místo.
Tomáš Enge: „Vyvážení vozu bylo dobré, ale neměl žádný grip. Pneumatiky klouzaly, jako kdybych jel s wéercéčkem na sněhu. Na tom musíme zapracovat. Jinak byl vůz spolehlivý.“
Česká televize odvysílá závody A1GP z Austrálie na svém programu ČT4 Sport. Záznam Sprintu a Hlavního závodu můžete sledovat v neděli 3. února od 13.10 do 14.55.
Závody v Austrálii Neděle 3. února Sprint - 01.00 našeho času Hlavní závod - 05.00 našeho času Livetiming a livevideo: www.a1.gp.com
Okruh Eastern Creek Šampionát A1GP je největší mezinárodní sérií, která je na trati k vidění. Okruh, který leží pouhých 40 minut jízdy autem od centra Sydney, také pravidelně hostí velmi populární mistrovství silných cestovních vozů V8 Supercars. V letech 1991 až 1996 se na autodromu pořádala Velká cena Austrálie silničních motocyklů. Okruh měří 3 930m. Z hlavní tribuny lze přehledně sledovat dění na 80 procentech trati. Internet: www.eastern-creek-raceway.com
Bodový stav po 10. z 20 závodů 1. New Zealand 82 2. Switzerland 80 3. France 80 4. Germany 65 5. South Africa 59 6. Ireland 50 7. Netherlands 49 8. Great Britain 48 9. India 28 10. China 28 11. Brazil 27 12. Canada 22 13. Mexico 18 14. Czech Republic 10 15. USA 9 16. Portugal 5 17. Italy 4 18. Australia 4 19. Malaysia 2 20. Pakistan 0 21. Lebanon 0 22. Indonesia 0 Internet: www.a1gp.com
Tisková zpráva bpa.czFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?