ZHUHAI - KVALIFIKÁCIA: Zajtrajšie eso v rukáve v podobe zisku pole position drží obhájca titulu a aktuálny líder šampionátu. Česko má veľkú šancu bodovať v šprinte...
Víťazom úvodnej 15-minútovky sa stal Adam Carroll z Írska, avšak pre celkové poradie do úvodného Šprintu sa započítava aj výsledok z druhej 15-minútovky. Tá sa napokon ukázala, ako kľúčová, pretože najlepšie kolo vrámci oboch častí zajazdil Michael Ammermüller z Nemecka. Po nezdarenom poslednom pretekárskom víkende má tak možnosť zlepšiť svoju jazdeckú reputáciu. Adama Carrolla neprekonal iba mladý Nemec, ale aj Neel Jani zo Švajčiarska, takže sa bude musieť uspokojiť s umiestnením v druhej rade.
Hrozba z pred víkendu zo strany Švajčiarska sa počas ďalších dvoch častí kvalifikácie potvrdila. Neel Jani po uspokojivom umiestnení na štarte Šprintu bude mať v Hlavných pretekoch najlepšie predpoklady na obhajobu víťazstva z Malajzie. Spoločníka v prvej rade mu bude robiť Oliver Jarvis nasledovaný dvojicou z Indie a Francúzska.
Český tím najmä zásluhou Tomáša Engeho naberá nový dych, pretože sa mu podarilo vybojovať pre úvodný Šprint umiestenie v tretej rade, čo je zatiaľ najlepším kvalifikačným výsledkom aktuálnej sezóny. Súboj o postavenie v Hlavných pretekoch už nebol Engemu natoľko naklonený, preťože Liberecký rodák bude štartovať až zo šestnásteho miesta.
Zhuhai - postavenie na štarte - Šprint:
1 Nemecko 1'23.203 - 2 Švajčiarsko 1'23.425 + 0.222 3 Írsko 1'23.675 + 0.472 4 Čína 1'23.784 + 0.581 5 Veľká Británia 1'23.850 + 0.647 6 Česká Republika 1'23.921 + 0.718 7 Francúzsko 1'23.928 + 0.725 8 Holandsko 1'23.965 + 0.762 9 India 1'23.972 + 0.769 10 Kanada 1'24.029 + 0.826 11 USA 1'24.104 + 0.901 12 Brazília 1'24.141 + 0.938 13 Nový Zéland 1'24.141 + 0.938 14 Južná Afrika 1'24.207 + 1.004 15 Portugalsko 1'24.263 + 1.060 16 Taliansko 1'24.307 + 1.104 17 Malajzia 1'24.391 + 1.188 18 Austrália 1'24.770 + 1.567 19 Indonézia 1'24.893 + 1.690 20 Libanon 1'24.915 + 1.712 21 Pakistan 1'24.958 + 1.755 22 Mexiko 1'25.246 + 2.043
Zhuhai - postavenie na štarte - Hlavné preteky:
1 Švajčiarsko 1'23.465 - 2 Veľká Británia 1'23.650 + 0.185 3 India 1'23.767 + 0.302 4 Francúzsko 1'23.784 + 0.319 5 Nemecko 1'23.890 + 0.425 6 Čína 1'23.930 + 0.465 7 USA 1'23.992 + 0.527 8 Malajzia 1'24.036 + 0.571 9 Južná Afrika 1'24.100 + 0.635 10 Nový Zéland 1'24.114 + 0.649 11 Kanada 1'24.149 + 0.684 12 Portugalsko 1'24.250 + 0.785 13 Írsko 1'24.294 + 0.829 14 Brazília 1'24.328 + 0.863 15 Libanon 1'24.328 + 0.863 16 Česká Republika 1'24.350 + 0.885 17 Pakistan 1'24.378 + 0.913 18 Holandsko 1'24.460 + 0.995 19 Austrália 1'24.538 + 1.073 20 Indonézia 1'24.667 + 1.202 21 Taliansko 1'24.810 + 1.345 22 Mexiko 1'24.886 + 1.421
Foto: A1 Grand Prix Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?