Fanúšikovská hlasovacia súťaž pozná už druhého víťaza v nebodovanej kategórii, ktorá oceňuje najmä jazdecký výkon počas pretekov bez ohľadu na bodový zisk.
A tak hneď druhé kolo ankety prináša prvé prekvapenie. V Brne si získal svoje najväčšie sympatie Jonny Reid z Nového Zélandu, čo sa po zisku double aj dalo očakávať. Po podujatí v Malajzii už neboli názory fanúšikov také jednoznačné v prospech víťaza.
Neel Jani si za zisk double v kvalifikácii, v pretekoch a aj v hodnotení najrýchlejšieho kola jednoznačne zaslúži obdiv, avšak maximálne sympatie padli na iného člena štartovného poľa. Vek 18 rokov, debut v A1GP a zároveň prvý zisk bodov a to priamo na pódiu boli hlavné faktory, ktoré s veľkou prevahou zapôsobili na fanúšikov, aby dali svoj hlas pilotovi kanadského tímu Robertovi Wickensovi.
A takto vyzerá kompletné hodnotenie ankety:
45,7% - Robert Wickens - Kanada - za umiestnenie na pódiu pri svojom debute 30,4% - Neel Jani - Švajčiarsko - za zisk maximálneho počtu bodov vrámci víkendu 23,9% - Sérgio Jimenez - Brazília - za zisk pódia pre tím po 43 pretekoch
Foto: A1 Grand Prix Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?