SEPANG - ŠPRINT: Neel Jani počas pretekov na desať kôl nezaváhal a dokázal pred silnou konkurenciou udržať svoje umiestnenie z pole position až do konca.
Ešte pred samotným štartom sa musel tím Libanonu uspokojiť s umiestnením na konci štartovného poľa. Včerajšia kontrola po kvalifikácii zistila podváhu ich monopostu o 3 kg.
Po štarte sa Neel Jani ľahko zbavil prenasledovania Veľkou Britániou, pretože Oliver Jarvis mierne kolidoval s Francúzom Duvalom, čim sa prepadol na šieste miesto. Monopost bol však kolíziou poškodený a Jarvis bol onedlho nútený odstúpiť z pretekov.
Na čele sa za Neel Janim zaradili Francúzsko, Kanada a Nemecko. Ammermüller pri svojom debude dokázal v druhom kole prekonať takisto prvýkrát pretekajúceho Wickensa z Kanady.
Na poradí Švajčiarsko, Francúzsko a Nemecko na čele sa už do konca pretekov nič neudialo a Neel Jani mohol oslavovať obhajobu víťazstva z minulého roku v Šprinte.
AKTUALIZOVANÉ: Komisári dodatočne po pretekoch penalizovali tím Holandska za uliatý štart tím a Nemecka za kolíziu s Kanadou.
Sepang - Šprint - 24.11.2007:
1 Švajčiarsko Neel Jani 10 18'20.910 2 Francúzsko Loïc Duval 10 18'24.702 + 3.792 3 Kanada Robert Wickens 10 18'34.037 + 13.127 4 Brazília Sérgio Jimenez 10 18'34.647 + 13.737 5 Nový Zéland Jonny Reid 10 18'35.386 + 14.476 6 Veľká Británia Oliver Jarvis 10 18'35.847 + 14.937 7 Írsko Adam Carroll 10 18'40.589 + 19.679 8 Taliansko Enrico Toccacelo 10 18'44.131 + 23.221 9 Malajzia Alex Yoong 10 18'44.497 + 23.587 10 Južná Afrika Adrian Zaugg 10 18'46.015 + 25.105 11 India Narain Karthikeyan 10 18'46.114 + 25.204 12 USA Jonathan Summerton 10 18'47.437 + 26.527 13 Portugalsko João Urbano 10 18'48.682 + 27.772 14 Libanon Chris Alajajian 10 18'55.031 + 34.121 15 Česká Republika Erik Janiš 10 18'57.238 + 36.328 16 Nemecko Michael Ammermüller 10 18'57.845 + 36.935-PENALTY 17 Pakistan Adam Khan 10 18'58.456 + 37.546 18 Holandsko Jeroen Bleekemolen 10 19'01.237 + 40.327-PENALTY 19 Indonézia Satrio Hermanto 10 19'05.730 + 44.820 20 Mexiko Michel Jourdain Jr. 10 19'08.326 + 47.416 21 Čína Cheng Cong Fu 1 2'08.009 DNF 22 Austrália Ian Dyk 0 DNF
Foto: A1 Grand Prix Media
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?