MEXICO CITY - 3.TRÉNING: Rodák z Le Mans pokračuje v prvenstve aj v rannom sobotnom tréningu, ktorý sa opäť nezaobišiel bez prerušení.
Za slnečného, avšak chladného počasia sa hneď po povolení výjazdu objavil na trati ako prvý Sebastien Bourdais, ktorého nasledovalo ďalších 11 jazdcov, avšak mnoho z nich sa hneď vrátilo po absolvovaní inštalačného kola späť k mechanikom.
Prvý najlepší čas zaznamenal Dan Clarke z tímu Minardi, ale jeho radosť dlho netrvala, pretože zakrátko ho prekonal jeho tímový kolega Robert Doornbos. Keď sa následne dostal do vedenia Oriol Servia, víťaz včerajšej kvalifikácie Bourdais zašiel ku svojim mechanikom na úpravu nastavení. Tie napokon viedli k zrýchleniu Francúza natoľko, že sa dostal na svoje obviklé prvé miesto, ktoré mu po sérii ďalších rýchlych kôl zostalo až do konca.
Tréning bol trikrát prerušený z dôvodu výletu Figgeho mimo trať v piatej zákrute a o pol hodinu neskôr pre hodiny Katherine Legge v ôsmej zákrute. Obaja sa za pomoci traťových maršálov vrátili počas červenej fázy na trať, aby mohli zájsť na kontrolu monopostov k mechanikom. V poslednej minúte predviedol hodiny opäť Figge, čím predčasne ukončil tréning.
Foto: Newman/Haas/Langin Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?