Šampionát poháru národov mení od nového roka dodávateľa motorov pre monoposty. Čelní predstavitelia šampionátu si však nenechali újsť oslavy na počesť zisku titulu.
Ako sme už spomínali, výrobca nie len luxusných športových áut vstupuje od 1. januára 2008 do seriálu A1GP ako výhradný dodávateľ motorov, čím vytláča z tejto lukratívnej pozície firmu Zitec. Okrem toho, že bude Ferrari dodávať motory, bude sa konzultáciami podieľať pri úprave dizajnu monopostu pre čo najvhodnejšie pripevnenie motoru.
Ferrari má za sebou vo svete motoršportu úspešný ročník. Okrem toho, že získal titul konštruktéra v seriáloch FIA GT2 a ALMS GT2, odnáša si konštruktérsky titul aj z kráľovskej triedy motoršportu Formuli 1. Okrem toho nesie aj najcennejší titul v kategórii jazdcov, z ktorého sa po tesnom finále teší Kimi Räikkönen.
Práve pre tieto úspechy sa vedenie Ferrari rozhodlo usporiadať oslavu na domácej trati v Mugellu. Ako budúci partneri sa na oslavu prišli pozrieť aj šéf seriálu A1GP Tony Teixera a šéf Brazílskeho tímu Emerson Fittipaldi, kde sa stretli s prezidentom Ferrari Luca di Montezemolom, vice-prezidentom Piero Ferrarim a šéfom Formulového tímu Jeanom Todtom. V sobotu večer sa spoločne zúčastnili honosnej gala večeri.
Foto: A1GP Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.