Šampionát poháru národov mení od nového roka dodávateľa motorov pre monoposty. Čelní predstavitelia šampionátu si však nenechali újsť oslavy na počesť zisku titulu.
Ako sme už spomínali, výrobca nie len luxusných športových áut vstupuje od 1. januára 2008 do seriálu A1GP ako výhradný dodávateľ motorov, čím vytláča z tejto lukratívnej pozície firmu Zitec. Okrem toho, že bude Ferrari dodávať motory, bude sa konzultáciami podieľať pri úprave dizajnu monopostu pre čo najvhodnejšie pripevnenie motoru.
Ferrari má za sebou vo svete motoršportu úspešný ročník. Okrem toho, že získal titul konštruktéra v seriáloch FIA GT2 a ALMS GT2, odnáša si konštruktérsky titul aj z kráľovskej triedy motoršportu Formuli 1. Okrem toho nesie aj najcennejší titul v kategórii jazdcov, z ktorého sa po tesnom finále teší Kimi Räikkönen.
Práve pre tieto úspechy sa vedenie Ferrari rozhodlo usporiadať oslavu na domácej trati v Mugellu. Ako budúci partneri sa na oslavu prišli pozrieť aj šéf seriálu A1GP Tony Teixera a šéf Brazílskeho tímu Emerson Fittipaldi, kde sa stretli s prezidentom Ferrari Luca di Montezemolom, vice-prezidentom Piero Ferrarim a šéfom Formulového tímu Jeanom Todtom. V sobotu večer sa spoločne zúčastnili honosnej gala večeri.
Foto: A1GP Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.