Tím nesúci titul pohára národov z úvodnej sezóny 2005/2006 mení hneď po prvom kole hlavného jazdca pre preteky v nastávajúcom víkende.
Napriek tomu, že tím na začiatku sezóny ohlásil ako hlavného pretekára Loic Duvala, bolo vedeniu jasné, že pre Brno si bude musieť zvoliť náhradu. Duval pre nastávajúci víkend opúšťa európsky kontinent, aby sa venoval už pred tým zmluvou viazaným povinnostiam v Japonsku.
Náhrada je našťastie pre fanúšikov plne dostačujúca, pretože počas druhého pretekárskeho víkendu sezóny zasadne do pretekárskeho monopostu Francúzska získateľ prvého titulu v A1GP Nicolas Lapierre.
"Sme veľmi radi, že budeme mať cez víkend nazad Nicolasa Lapierra," povedal poradca francúzského tímu a expilot F1 Olivier Panis. "Účinkoval v tíme už v minulosti a bolo by skvelé, keby svojim návratom pomohol tímu k pódiu."
Okrem Lapierra sa v tíme cez víkend objaví aj Nicoal Prost, syn šampióna F1 Alaina Prosta. Jeho rola bude iba v úlohe náhradníka a mal by sa takisto zúčastniť piatkového tréningu nováčikov.
Tretie preteky sezóny v Malajzii budú opäť patriť Loic Duvalovi.
Foto: Sutton Motorsport Images
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?