Tím nesúci titul pohára národov z úvodnej sezóny 2005/2006 mení hneď po prvom kole hlavného jazdca pre preteky v nastávajúcom víkende.
Napriek tomu, že tím na začiatku sezóny ohlásil ako hlavného pretekára Loic Duvala, bolo vedeniu jasné, že pre Brno si bude musieť zvoliť náhradu. Duval pre nastávajúci víkend opúšťa európsky kontinent, aby sa venoval už pred tým zmluvou viazaným povinnostiam v Japonsku.
Náhrada je našťastie pre fanúšikov plne dostačujúca, pretože počas druhého pretekárskeho víkendu sezóny zasadne do pretekárskeho monopostu Francúzska získateľ prvého titulu v A1GP Nicolas Lapierre.
"Sme veľmi radi, že budeme mať cez víkend nazad Nicolasa Lapierra," povedal poradca francúzského tímu a expilot F1 Olivier Panis. "Účinkoval v tíme už v minulosti a bolo by skvelé, keby svojim návratom pomohol tímu k pódiu."
Okrem Lapierra sa v tíme cez víkend objaví aj Nicoal Prost, syn šampióna F1 Alaina Prosta. Jeho rola bude iba v úlohe náhradníka a mal by sa takisto zúčastniť piatkového tréningu nováčikov.
Tretie preteky sezóny v Malajzii budú opäť patriť Loic Duvalovi.
Foto: Sutton Motorsport Images
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?