Šéf české stáje A1GP – Světového poháru motorsportu Antonín Charouz využívá pravidla nominace více jezdců pro jeden závodní víkend a hlavního pilota pro víkendový závod Škoda Transportation A1GP - Velká cena primátora statutárního města Brna vybere v pátek po jízdách nováčků.
Do nich nastoupí mladík Erik Janiš s tím, že pokud by se mu nevedlo nejlépe, v sobotních trénincích, kvalifikaci a v nedělních závodech pojede zkušenější Tomáš Enge.
Manažer Charouz upozorňuje, že jeho jednání není ničím proti dvacetiletému Eriku Janišovi. „Nominace dvou závodníků je zcela běžná a my ji chceme v domácím podniku využít. Tomáš je proti Erikovi mnohem zkušenější a zároveň mi potvrdil, že bolest jeho operovaného lokte ustupuje, takže by víkend v Brně zvládl,“ líčí Charouz. „Není to nic proti Erikovi, navíc pokud bude v pátečních jízdách v pohodě, rychlý a klidný, bude celý víkend jeho. Domácí závod v tak velkém šampionátu je vždy pro jezdce velkým psychickým břemenem a my chceme být co nejlépe připraveni, to je jediný důvod širší brněnské nominace.“
Zdroj: Tisková zpráva bpa.czMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?