O treťom podujatí aktuálnej sezóny A1GP sa doposiaľ nevedelo, na akom okruhu sa bude konať. Jediné, čo bolo známe bol kontinent Ázia...
Organizátori doposiaľ viedli diskusie s viacerými okruhmi na východnom kontinente, ale vo svojom vyhradenom termíne nedokázal nájsť vhodného kandidáta, čo napokon viedlo k zrušeniu tohto podujatia, ktoré malo nasledovať po Brne. Tretím podujatím sa automaticky stáva okruh Sepang v Malajzii v nezmenenom termíne 25.novembra 2007. Tímy A1GP tak dokopy absolvujú desať podujatí.
Okrem ochudobnenia kalendára došlo oproti pôvodným plánom k zmene termínu predposledného podujatia v čínskom Shanghaji. Ten sa z pôvodného termínu 6.apríla 2008 presúva o týždeň neskôr.
Aktualizovaný kalnedár pre sezónu 2007/2008:
1 - Zandvoort, Holandsko - 30.11.2007 2 - Brno, Česká Republika - 14.10.2007 3 - Sepang, Malajzia - 25.11.2007 4 - Zhuhai, Čína - 16.12.2007 5 - Taupo, Nový Zéland - 20.1.2008 6 - Sydney, Austrália - 3.2.2008 7 - Durban, Južná Afrika - 24.2.2008 8 - Mexico City, Mexiko - 16.3.2008 9 - Shanghai, Čína - 13.4.2008 10 - Brands Hatch, Veľká Británia - 4.5. 2008
Foto: A1 Grand Prix Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.